Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

środa, 4 października 2023

Czas na jesień

 

Kochani, dzieje się u mnie tak wiele, że praktycznie nie wiem od czego zacząć. Najważniejszym wydarzeniem był "Marsz miliona serc" który wzbudził nie tylko we mnie wiele nadziei,   ogromnej nadziei. Radość, która biła od ludzi i oczekiwanie, że zmieni się coś na lepsze dała napęd na następne dni. Przespacerowałam wśród radosnych ludzi całą trasę i wiem, że ludzi było zdecydowanie więcej niż 4 czerwca.

Dzisiaj wreszcie zaczęła się jesień , zajrzałam do mojego warzywnika i znalazłam tam dynie baby boom gotowe do zrywania.  Nie pozostało mi nic innego jak zrobić kilka dekoracji, które Wam przedstawiam.






Również na zewnątrz ustawiłam kilka dekoracji, przed wejściem do domu kosz z jesiennymi roślinami i dyniami, a na tarasie dynie Baby boom.





Jesień to czas na wykorzystywanie świeżych warzyw. U mnie furorę ostatnio zrobiła zrobiła zupa-krem  z cukinii, okraszona  grzankami, żółtym serem i podsmażonymi drobinkami szynki. Wyszło naprawdę smakowite danie, chociaż za zupami nie przepadam.

Na koniec mam dla was zagadkę: czy ktoś z Was kojarzy taką salę balową i może ją już widział ? Dla mnie była ogromnym zaskoczeniem , bo do  niedawna  było niemożliwością ją zobaczyć.

Bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze i życzę miłego tygodnia.:))

25 komentarzy:

  1. Jak pięknie i jesiennie. Dekoracje zachwycające. Te dyńki białe są cudne:) Sala - zagadka:) Serdecznie pozdrawiam Celu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne kompozycje ! I ta zastawa w angielskim stylu! Robią wrażenie. Sala kojarzy mi się z jakimś zamkiem na Dolnym Śląsku ale na razie nie skojarzyłam z jakim . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dekoracje z dyniami stworzyłaś! Po raz kolejny podziwiam Twoją porcelanę. A sala balowa jest dla mnie zagadką. Serdeczności ślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz takie wspaniałe dekoracje. Bardzo mi się podobają, a te małe dyńki są cudowne. Zupa wygląda smakowicie, ale porcelanę podziwiam po raz kolejny. Sali balowej nie kojarzę. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie u Ciebie Celu, a dynie Baby boom są przepiękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tym roku dyńki ciut przerosły. Przeoczyłam ten moment. Ale teraz nadzoruje i zrywam już mniejsze. Brakuje mi jednak czasu, aby się nimi pobawić w dekoracje.
    Ty Celu, zrobiłaś przepiękne. Zresztą jak zawsze. Kolorowo, w stosownych tonacjach, pięknie dobrane dodatki, no aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te Twoje aranżacje Celu. Naprawdę potrafisz wyczarować cudności.
    A ja zupy uwielbiam. Ale cukiniowej jeszcze nie jadłam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne Twoje jesienne bukiety i ozdoby owocowo kwietne :) Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bukiety cudowne, takie prawdziwie jesienne. Oczywiście dynie są obowiązkową dekoracją i wywiązują się z tej roli znakomicie :) I te wszystkie dodatki... wspaniale to wszystko wygląda. A odnośnie zamku... Czy to nie jest Celu jeden z jakichś kłodzkich zamków? Gdzieś coś chyba czytałam, czy tam wcześniej był Dom Pomocy Społecznej czy jakiś taki tego typu ośrodek? Może się mylę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudne dekoracje, świetnie wyczarowałaś urok wczesnej jesieni :). Te malutkie białe dyńki są przeurocze, ale bardzo lubię też kompozycje tradycyjnej pomarańczowej dyni z barwami sezonowych kwiatów. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudaaśne dynie. Super. U mnie w tym roku słabiutko. Jeszcze nie zbierała ale za to twoje dekoracje są mega jesienne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne dekoracje :D Zupa krem z cukinii prezentuje się bardzo smacznie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Celu, piękne i gustowne są Twoje jesienne aranżacje z dyńkami w roli głównej!
    Zupa wygląda bardzo kusząco, tym bardziej, że ja zupy uwielbiam ;-))
    Sali nie rozpoznaję, a tym trudniejsza to zagadka, że dotychczas - jak piszesz - nie było możliwości, by ją zobaczyć...
    W oczekiwaniu na rozwikłanie zagadki, ślę moc ciepłych, serdecznych pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te dekoracje! A te białe, malutkie dynie są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, jesiennie i intensywnie u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ pięknie u Ciebie. I Takie ciepło z tego piękna płynące! Jesień pełną gębusią się uśmiecha!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te Twoje dekoracje Celu, jak zawsze. Masz gust i talent. Kolory jesieni nie do pobicia. Sala balowa - dla mnie znak zapytania.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Cecylio!
    U Ciebie dekoracje są przecudne. Te z białymi dyniami zawsze skradają serce.
    Uwielbiamy zupy. Jednak zupy krem tylko dwie: dyniową i cukiniową. Za innymi nie przepadam. Do żadnej zupy nie dodaję śmietany. Nie mam pojęcia co to za sala balowa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dekoracje z dyniami !!! Białe dyńki są piękne !!! Co to za sala balowa ? Nie mam pojęcia. Zupa-krem wygląda smakowicie na talerzach ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe jesienne klimaty, a zupka podana w tak ślicznej zastawie na pewno smakowała wybornie. Moje baby boo w tym roku urosły jakieś takie wielgachne... nie wiem, czy nie przesadziłam z nawożeniem ich? Sala balowa pozostaje dla mnie zagadką... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie u Ciebie o każdej porze roku! Za jesienią nie przepadam, ale bardzo lubię jesienne dekoracje. Świece, lampiony sprawiają, że robi się milej i przytulniej. Ostatnio udało mi się też kupić śliczne jesienne poszewki na poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne kadry. Ja też otaczam się dyniami. W tym roku dostałam kilka małych białych ❤️
    Kremu z cukini nie jadłam. Dlatego bardzo jestem ciekawa jego smaku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kompozycje jesienne zdobią Twój dom.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień w takich kolorach i dekoracjach podoba mi się najbardziej 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. To zupa krem wspaniałości. Uwielbiam takie jesienne zupki. Sama najbardziej lubię robić właśnie zupy. Lubię tu do Ciebie zaglądać.
    Uściski Kochana
    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget