Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 22 marca 2021

Pytam uprzejmie,

 

czy to już naprawdę wiosna? Czy Was nie dziwi, że zbliżamy się do Świąt  Wielkanocnych? Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że wiosna nadal daleko. U mnie kwitną grudniki, żeby to unaocznić, obok kwiatka położyłam "Werandę"  z marca, bo aż  trudno w to uwierzyć. 
Adekwatnie do zimnej zimowej pogody wykluły się następne jajeczka w klimacie prawie choinkowym, wykorzystałam masę z foremek i złotka z patyną, a  jedynym wiosennym akcentem jest ptaszek na jednym z jajek. Zapewniam, że są to jajka, a nie bombki. Zupełnie nowa technika, nowe wykonanie



Dzisiaj jest ważny dzień, bo skończyło się moje  wielkanocne candy. Bardzo serdecznie Wam wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w rozdawajce i za miłe komentarze, ale jak to w rozdawajkach bywa, wygrana jest tylko jedna. Los sprawił, że moje skromne prezenty pojadą do   Łucji Marii. Gratuluję i proszę o kontakt na mój mail, można wejść bezpośrednio (na pasku bocznym) Proszę Cię o podanie adresu, bo chcę jak najszybciej wysłać paczkę.

Na koniec jeszcze kolejne jajko z tzw. kamiennych. 
Jutro czeka nas sądny dzień, bo znowu kilka roczników jednocześnie  ma się rejestrować na szczepienia...Naprawdę nie rozumiem wielu decyzji i działań rządu...
Kochani. Życzę Wam wszystkiego dobrego i dużo zdrowia na nadchodzące dni. :)))

Sprostowanie! Ponieważ Łucja do tej pory się nie odezwała, następną wylosowaną osobą została Ola z bloga Papierolki 
Mam nadzieję, że u  Łucji wszystko w porządku. Pozdrawiam ją serdecznie i zdrowia życzę.:))

31 komentarzy:

  1. Jajka rzeczywiście na miniaturce wyglądają jak bombki, ale na zdjęciu od razu widać, że jajka to jajka ;) bardzo podobają mi się kamienne jajka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  2. To z ptaszkiem - śliczne. Ale kamienne też mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne ale jajko kamienne skradło moje serce. Ono może być całoroczną ozdoba wnętrza!
    U mnie też bardzo zimno mimo, że słoneczko świeci, a rano spadło sporo śniegu. I również grudniak kwitnie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizyty i dobre słowo na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dobre słowa dają każdej z nas ogromną radość, toteż dziękuję za Twoje.
      Jajko kamienne było całoroczną ozdobą, teraz mam dwa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Gratulacje dla Lucii Marii. Z przyjemnością otrzyma ten piękny, ozdobny prezent wielkanocny. Witamy, aby przygotować się na nadejście Wielkanocy.
    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łucja wygrała, cieszę się ogromnie, bo to super kobieta. :))) Jajeczka są fantastyczne, normalnie fantastyczne, baśniowe i jednocześnie eleganckie. <3 Ja mam szok i czuję nawet lekkie przerażenie, że czas tak szybko leci, toż to dopiero co był Sylwester, a już Wielkanoc idzie hehe Pozdrawiam, miej piękne dni.:) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Cię rozczarować, niestety Łucja do tej pory się do mnie nie odezwała, mam nadzieję, że u niej wszystko w porządku..
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. Dzisiejsze Twoje dzieła są oryginalne w sposobie dekorowania. Moją uwagę zwróciły kamienne i to z ptaszkiem. Śliczne :) Przesyłam pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękne są Twoje nowe prace:))))u nas też zimno,wietrznie i śnieżnie:)))Pozdrawiam serdecznie:))) Gratulacje dla Łucji:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mamy cieplej, zaczęłam pracę w ogrodzie.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  8. Jajka jak cenne wyroby jubilerskie, bogato się prez3ntuja
    A swoją.droga to ciekawe ilu będzie chętnych na szczepienie bo strasznie to wszystko pogmatwane. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach wygadają lepiej niż w rzeczywistości, jestem totalnym samoukiem i cieszę się ze wszystkich moich Tworków.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  9. Przecudne są te Twoje jajka.
    A u mnie wiosny ciągle nie widać, chociaż wypatruję jej nieustannie..... Tylko ptaków coraz więcej a oknem przelatuje :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku nie miałam czasu na zachwyty, s w tym zachwycam się w pełni.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  10. Gratulacje dla naszej Luci. Gratulacje kochana. Ale masz piękny talent. Jajeczka są wprost przepiękne, takie arystokrackie, pełne wdzięku, piękna. Coś pięknego. Kochana na temat covida nie będę się wypowiadać. Zdania są różne i każdy ma dzisiaj prawo wyboru i wogole. Temat nie dla mnie. U nas też zimno, ciemno. Znowu słonka brakuje. Trzymaj się cieplutko i do usłyszonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzisiaj cieplutko, cieszę się racami w ogrodzie.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  11. Droga Celu! Kolejne oryginalne arcydzieła. Te kamienne jajka są wyjątkowo uniwersalne, bo wkomponują się w każdą świąteczną aranżację.
    Trzymam kciuki za Wasze pomyślne i szybkie zaszczepienie!
    Tobie Celu, przesyłam uściski i pozdrowienia a dla Łucji gratulacje.
    Cieszę się, że to do Niej powędrują Twoje piękne upominki :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi jest to pisać, ale musiałam zrobić kolejne losowanie, bo taki jest zwyczaj, gdy nie ma odzewu ze strony wylosowanej osoby. Mam tylko nadzieję, że Łucji nic poważnego się nie stało.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  12. Kolejny raz Celu wyczarowała piękne cudeńka. Zarówno złote jak i kamienne jajeczka są rewelacyjne. Gratulacje dla Łucji Marii. Powodzenie przy szczepieniu i dużo zdrowka. Pozdrawiam cieplutko☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu. Dopiero się zarejestrowaliśmy, a już się nie możemy doczekać.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  13. Wszystkie jajka piękne, ale szczególnie spodobało mi się kamienne jajko. Gratulacje dla Łucji Marii z okazji wygranej. Wiosny za bardzo nie widać, ale słychać jak najbardziej - ptaki radośnie wyśpiewują, a drozda śpiewaka słyszę od kilku dni mimo zamkniętego okna :) Dużo serdeczności i zdrowia dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na te wszystkie cudeńka! Gratulacje dla Łucji :) Nagroda jest przepiękna! Idealna niespodzianka na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wierzę Tobie Celu, bo moja gwiazda betlejemska też prezentuje się okazale i jest chyba w swojej szczytowej formie... a przecież o tej porze powinna udać się już na spoczynek:))) Złote jajeczka są piękne, ale te kamienne urzekły mnie na wskroś... małe dzieła sztuki. Gratuluję Łucji wygranej!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak te czas stanowczo za szybko ucieka. Piękne te jajeczka, faktycznie trochę jak bombki wyglądają. Hehe skoro czas tak zasuwa to możesz je wykorzystać na cały rok :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj już wiosennie Celu
    Tak, nie chcę się wierzyć, że przyszła Pani Wiosna. Ale cieszę się każdym słonecznym dniem.
    A jajka śliczne.
    Pozdrawiam budzącą się dookoła naturą

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie Twoje jajeczka są przepiękne. A te kamienne to prawdziwe dzieła sztuki.Dzisiaj zauważyłam, że i u mnie zakwitł biały grudnik i cały czas kwitną dwie różowe i jedna czerwona gwiazda betlejemska. Nie mam sumienia ich wyrzucić.
    Droga Cecylio, mam nadzieję, ze przyjęłaś moje wyjaśnienie.
    Całuję Cię mocno i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget