Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 27 marca 2021

Wielkanocny stół

 

Kochani, w  tym roku Święta Wielkanocne spędzamy we dwoje, to pierwszy raz bez naszych najbliższych i jest nam smutno z tego powodu. Do tej pory zawsze, nawet w ubiegłym roku  udawało nam się być razem, aż do teraz. Mamy wyznaczone terminy szczepień i skoro nam się udawało do tej pory nie zachorować, nie kusimy losu, a  ograniczyliśmy wszystkie kontakty do zera. Raz w tygodniu wyjazd na zakupy, mamy też  spacery do puszczy, dzięki czemu częściej spotykamy łosie niż ludzi.:))) 

 Zapraszam do stołu:

Jedynym plusem naszych ograniczeń jest to, że mam więcej czasu, mogłam więc na spokojnie przygotować aranżację stołu wielkanocnego. Użyłam do tego czarno-białego haftowanego obrusu, a skoro czerń, to skorzystałam z moich autorskich czarnych jajek. Mam je już tyle lat, a ciągle wyglądają świetnie. Tu siedzą w podstawkach do jajek i obejmują serwetki. Podstawą aranżacji jest nasz biały serwis  z Chodzieży. Hiacynta z "Co ludzie powiedzą" powiedziałaby: ze złotym rąbkiem. Moja Wielkanoc ma kolor różowy, więc i tu ten kolor zastosowałam. Wydaje mi się, że to połączenie jest dość niespotykane i może budzić opór w niektórych, ale mnie samą ta aranżacja  zachwyciła, a to zdarza mi się bardzo rzadko. Minimalizm jest nie dla mnie, ale mam nadzieję, że babcinego stylu chyba nie za dużo.





Moje różowe wianki też mają kilka lat i trzymają się świetnie, więc szkoda byłoby je wyrzucać, tym bardziej, że dbając o planetę wykorzystam je na pewno jeszcze nie raz.
Mam nadzieję,  że nie poddajecie się złym nastrojom i że na przekór fatalnym wiadomościom dochodzącym zewsząd, przygotowania  w Waszych domach też już trwają.
Pozdrawiam  Was serdecznie i życzę spokoju.:))

Sprostowanie! Ponieważ Łucja do tej pory się nie odezwała, następną wylosowaną osobą została OLA z bloga Papierolki Cieszę się, że paczuszka jest już w drodze i przed Wielkanocą dotrze.:))
Mam nadzieję, że u  Łucji wszystko w porządku. Pozdrawiam ją serdecznie i zdrowia życzę.:))  


                                                       

35 komentarzy:

  1. Pięknie nakryłaś stół. U mnie na Wielkanoc jest zawsze bardziej kolorowo na stole . Może to z powodu wiosny? . :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu jesteśmy po zimie stęsknieni kolorów, jeszcze ich nie ma w ogrodzie, więc w domu same musimy o nie zadbać.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  2. Piękny stół. Zdrowia Wam życzę i spełnienia nadziei pokładanych w szczepionce, bo tyle niepewności niesie życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo na siebie uważamy.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Mieszkam bardzo blisko Chodzieży;-) Bardzo elegancka aranżacja i rzeczywiście kolorystyka dość niespotykana jak na wielkanocne biesiadowanie ale dzięki temu jest wyjątkowo, jak na świąteczny czas przystało. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubie mieć inaczej niż wszyscy, dlatego taka cukierkowa aranżacja.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  4. Twój stół wygląda pięknie:)))Hiacyntę z serialu uwielbiam:))))Ja właśnie wróciłam ze szpitala po zabiegu ale mam nadzieję że do świąt poczuję sie lepiej:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, z jednej strony współczuję zabiegu,a z drugiej dobrze, że masz to już za sobą, bo warunki w szpitalach są coraz gorsze.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Ja zawsze powtarzam, że najważniejsze by mi i moim bliskim się podobał wystrój stołu no ,żeby było na nim coś pysznego do zjedzenia.:) Mam biały serwis obiadowy z bardzo delikatnym wzorem taki akurat dawno temu kupiłam i do niedawna uznawałam jedynie białe obrusy ostatnio kupiłam taki ze złota nitką i też jest pięknie. Udanych świat i przede wszystkim zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, wszystko musi się nam podobać, stół również, ale najważniejsze, żeby były pyszne dania i dobry humor.:))
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. Celu bardzo ładnie. Delikatnie.
    Taka ta nasza rzeczywistość teraz. Trudno. Trzeba sobie z tym poradzić. Uważajcie na siebie. Żeby się nie zarazić i żeby udało się bez przeziębienia dotrwać do szczepienia. Trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo na siebie uważamy, mąż ma szczepienie za 9 dni.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  7. BArdzo ciekawy jest tem obrus, czarny haft na bialym tle, podoba mi sie. Aranżacja fajna. JA nie przepadam za różęm ale przyznaję, ze wynik jest bardzo estetyczny i nietypowy.
    Ja w tym roku nic nie będę robić na swięta. Jakos tak mi się nie chce. A moze jakiś mazurek no i na pewno żurek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest nietypowo, to bardzo mnie to cieszy, bo lubię mieć inaczej, czasami cukierkowo, czasami siermiężne, bo różnorodność lubię.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  8. Celu! U Was już bardzo świątecznie i elegancko! Cały salon prezentuje się niezwykle uroczyście! Trzymajcie się zdrowo, a ograniczenie kontaktów to najlepsze, co możecie zrobić, by uniknąć tej zarazy i przeczekać do szczepienia.
    Wszystkiego dobrego dla Was! Słonka i pogody ducha ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Anito. Te święta u wszystkich będą inne niż do tej pory, ale warto je poświęcić, żeby doczekać następnych.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  9. Piękna, wysmakowana aranżacja. My też czekamy na termin szczepienia. Życzę Wam zdrowia i spokojnych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo za miłe słowa, mam nadzieję, że teściowa już jest zaszczepiona :) i spokojnie wpadacie na kawę.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  10. Gusty nie podlegają dyskusji... ja też nie jestem fanką minimalizmu ;) Urocza aranżacja przyciąga wzrok!
    Szwankuje mi kręgosłup ale nie zważam na to zajmując ręce robótkami ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie przygotowany stół Wielkanocny, śliczne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna aranżacja. U nas też w tym roku święta mocno okrojone o ilość gości. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny stół wielkanocnych! Pięknie udekorowałaś każdy kącik. Zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne nakrycie, elegancka zastawa. Czarne jajka to fajny, wyrazisty akcent na stole. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny i bardzo elegancki jest Twój stół wielkanocny.:-)
    Najserdeczniej Cię pozdrawiam...
    P.S. My mamy szczepienie 9 kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie nakryty stół :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Biel i czerń prezentują się elegancko, a różowy kolor rozwesela wszystko. Życzę Wam mimo wszystko radosnych i pełnych słońca w sercu Świąt i oby zdrowie Wam dopisywało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te święta dla wielu z nas będą inne... Rzeczywiście, nie warto ryzykować skoro drugie szczepienie czeka. Miejmy nadzieję, że kolejne święta będą już normalniejsze. Przepięknie udekorowałaś stół! Ja dopiero zabieram się za dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Cecylio!
    Cudownie jest w Twoim domu!!!!
    To już nasze drugie takie dziwne święta wielkanocne. Spędzimy je we dwoje, nie będzie mojego brata z jego rodzinką. Bardzo elegancko ale i romantycznie prezentuje się u Ciebie stół wielkanocny. Stroiki w kolorze różowym dodają wyjątkowego akcentu.
    Ja już na B.N. miałam sporo różowych akcentów. Plany miałam wielkie ale los je pokrzyżował. W tym roku muszę odpuścić, chociaż mam kilka detali w różowym kolorze. Hiacyntę też uwielbiamy i mamy kilkanaście płyt z nagraniami tego serialu. Bardzo dobrze, że ograniczyliście wszelkie kontakty i buszowania po sklepach aby uniknąć zachorowania. Mocno wierzę, że po zaszczepieniu przyjdzie na to wszystko dobry, normalny czas.
    Życzę Wam dużo zdrowia i bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Łucjo, dziękuję za wyjaśnienia, rozumiem, dlaczego się nie odezwałaś. Mam nadzieję, że wyniki będą po Twojej myśli i wszystko wróci do normy.
    Twój główny komentarz z wyjaśnieniem usunęłam tak jak sugerowałaś, bo odrobina prywatności każdemu przysługuje.:) Miło mi bardzo, że podobają Ci się moje prace, zawsze znajdujesz dla nich przychylne słowa, dziękuję. Ciesze się, że znowu jesteś z mami
    Pozdrawiam.:).

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie. Brak słów. Masz cudowny styl. Życzę pięknych świąt dla Was. I zdrowia, i pięknyuch po prostu Świąt.trzymaj się. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna aranżacja! Lubię minimalizm, ale od czasu do czasu, zwłaszcza przy okazji Świąt, też robię wystrój tak bardziej na bogato :). Ogromnie mi się podoba ten nietypowy obrus z czarnym haftem, różowe drobiazgi doskonale z tym współgrają. Serwis świetny, taki klasyczny, elegancki, ale z odrobiną nostalgicznej finezji.
    Życzę Ci pięknych, spokojnych i radosnych (mimo wszystko) Świąt. I duużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  23. I cóż mogę więcej napisać. Zamarłam z zachwytu. U nas tak elegancko nie będzie.
    Pytasz o moich rodziców. Są po pierwszym szczepieniu. Zresztą ja ich praktycznie stałe odwiedzam. Mieszkam sama, pracuję zdalnie. Chodzę lub jeżdżę rowerem... W sklepie jestem raczej raz w tygodniu... W zeszłym roku byliśmy osobno. Moi rodzice są już po 80-tce. Ale dziękuję za troskę.
    Życzę Tobie Celu ciepłych, pogodnych Świąt Wielkanocnych.
    Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarza Cię obfitością łask, przede wszystkim zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Białą zastawę lubię najbardziej a złoty rąbek dodaje blasku. Pięknie nakryty stół.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget