Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 2 kwietnia 2021

Święta, święta...

 


Kochani, na pewno wielu z nas przeżywa w tym smutnym czasie uczucie osamotnienia, pustki, tęsknoty za najbliższymi, są one i moim udziałem.  Na dobrą sprawę nie możemy myśleć o tym, czego i kogo nam brakuje, bo tego po prostu nie jesteśmy w stanie zmienić. Co możemy zatem zrobić? Trzeba się skupić na tym, co mamy i cieszyć się z takiego stanu, jaki jest. Spokój i zdrowie to jest to, czego teraz najbardziej potrzebujemy, a na pewno potrzebujemy odpoczynku od codzienności i złych myśli. Mam nadzieję, że już wkrótce wiele się zmieni, wszyscy będziemy zaszczepieni mimo odgórnych chaotycznych decyzji i świat wróci na swoje miejsce. 

Tymczasem kilka dekoracji z tego co mam od kilku lat, bo też od kilku lat staram się nie kupować żadnych bibelotów. Pokazywałam już jajka na żyrandolach, wiszące na gałązkach dereni lub wierzb, a staram się zawsze inaczej aranżować ozdoby wielkanocne(na pasku bocznym umieściłam post wielkanocny) Czasami jest to cukierkowy róż, czasami żółcienie, a czasami ozdoby siermiężne, byleby za każdym razem było  inaczej.



Zawsze najbardziej lubię kwiatowe dekoracje i tym razem nie mogło ich zabraknąć, tulipany i żonkile robią najlepszą robotę.

Ciekawa jestem jak u Was będzie podczas świąt ? 

Jeszcze raz życzę Wam spokoju i zdrowia na nadchodzące dni. Moc serdeczności Wam przesyłam.:))

18 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś dom. I o to chodzi żeby się cieszyć z tego co jest. Czas świąteczny to czas dobry na odpoczynek i pozytywne myślenie i tego Tobie życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwykle u Ciebie Celu, dekoracje estetyczne, ze smakiem i pięknie. Wszystkiego dobrego :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt 😀😃
    Urocze dekoracje zrobiłaś,dom wypiękniał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dekoracje są po prostu prześliczne !!! Kocham takie !
    Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o smutek i myślenie o bliskich, z którymi nie możemy się spotkać. Trzeba myśleć o tym , co jest teraz i znaleźć radość w drobnych rzeczach. Tego Ci życzę - wszelkiego dobra, nadziei i miłości. Wesołego Alleluja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, wiosennie, kolorowo. Celu, dla wielu Osób ten czas będzie smutny i samotny. Ale zdrowie najważniejsze. Naprawdę. Ściskam Cię bardzo i życzę Spokojnych Świąt. Aldona

    OdpowiedzUsuń

  6. Zawsze z ogromną przyjemnością oglądam przepiękne dekoracje w Twoim domu. Są wyjątkowe!

    Droga Cecylio!
    Wszelkiego dobra, zdrowia, cierpliwości i nadziei płynącej ze zwycięstwa Pana nad śmiercią. Życzę Wam i sobie aby już niedługo nasze życie wróciło do normalności.
    Pozdrawiam świątecznie, wiosennie i uściski zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje dekoracje zawsze są niezwykle gustowne i nietuzinkowe:)
    Tobie i Twoim bliskim życzę radosnych i przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje dekoracje świąteczne. Radosnych świąt Wielkanocnych w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne są Twoje dekoracje Celu, w nich można znaleźć chyba najwięcej wielkanocnej wyjątkowości, uroku, zwłaszcza teraz w pandemicznej rzeczywistości.
    Zdrowia i wielu łask od zmartwychwstałego Pana dla Ciebie i Twoich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  10. Celu, u Ciebie zawsze klimatycznie i nastrojowo! Rozumiem Twój nastrój na te święta, bo po raz pierwszy nie spotkam się w ten wyjątkowy, wielkanocny czas z Rodzicami. Pandemia nauczyła mnie rezygnowania z tylu ważnych dla mnie spraw i rzeczy, dlatego nie tracę na to już swej życiowej energii, bo przecież zmienić mogę tylko to, na co mam wpływ ;-))
    Przesyłam życzenia zdrowych i pogodnych Świąt pełnych nadziei na lepsze jutro!
    Najcieplej pozdrawiam!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne dekoracje świąteczne! Bardzo inspirujące, piękne :)
    Wszystkiego dobrego z okazji świąt, zdrowia przede wszystkim
    i nadziei na lepszy czas! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne świąteczne dekoracje:))Pozdrawiam serdecznie i miłego świętowania życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe są Twoje dekoracje,
    Zdrowych i pogodnych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Celu, pięknie udekorowałaś swój dom na Święta. Mam nadzieję, że mimo wszystko świętujecie w radości i zdrowiu z nadzieją, że będzie lepiej. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak człowiek patrzy na takie piękne ozdoby, to od razu lepiej. Warto mieć takie dekoracje 🙂

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne ozdoby.
    Życzę ci spokojnych i przede wszystkim zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne świąteczne kadry.
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje :) Ja także ostatnio przystopowałam z zaopatrywaniem się w nowe dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget