Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

niedziela, 5 marca 2017

Zapraszam na jajeczne candy

Cześć, kochani!
Często pokazuję swoje wytworki, a ponieważ ciągle coś dłubię, czas najwyższy, żeby się z Wami nimi podzielić i chociaż w ten skromny sposób podziękować Wam za  towarzyszenie mi w mojej blogowej przygodzie. Od dawna miałam na to ochotę, ale tym razem mam konkretny powód,  przekroczyłam 200 postów, a poza tym szybkimi krokami zbliża się Wielkanoc, więc moja rozdawajka komuś może się przydać.
Czym mogę się podzielić? Jajkami, oczywiście mojego pomysłu i wykonania. Niedawno na pytanie pod komentarzem, co ciekawego robię, odpisałam, że grzebię przy jajkach, mam nadzieję, że nikogo nie zbulwersowała moja odpowiedź.

 
Dla Was mam 6 nowych marmurkowych jajeczek i  dwa świeczniki ( uwierzycie, że  trafiłam na dwa identyczne jak w moim pierwszym candy), zawsze też dorzucam kilka serwetek i kartek nutowych.  Zasady takie jak zawsze.


Kolejne jajko. Wzorowałam się na  blogu  art-Dorota   gdzie znalazłam  przepiękne prace, mnie zauroczyły piękne mediowe jaja. Od razu musiałam zrobić coś podobnego po swojemu  z naturalnych materiałów.





Witam nową obserwatorkę Alę i mam  prośbę o komentarz,  jeśli nie zostawicie  komentarza, nie mogę do Was dotrzeć, nie wiem, czy tylko ja tak mam? Obserwuję od pewnego czasu, że coś się dzieje z  G+, właśnie jeśli chodzi o obserwatorów.
Zapraszam Was do udziału w mojej rozdawajce.
Życzę cudownych wiosennych  chwil i szybkiego zrzucenia ciepłych kurtek.:)))

55 komentarzy:

  1. Cudowne te jaja! Wszystkie! Z "kotków" jednak najbardziej mi się podoba :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie, miło mi, że jajka Ci się podobają. :)

      Usuń
  2. Trudno nie spróbować szczęścia, gdy takie cudeńka można by zdobyć więc się oczywiście zgłaszam.
    U mnie wiosna w eterze i liczę na to, że tak pozostanie.
    Tylko jeszcze wiosenne ciuszki, by trzeba było zdobyć....

    Pozdrowienia zostawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie mamy wiosnę i na szczęście lekkie wiosenne ciuszki. :)

      Usuń
  3. Obowiązkowo się ustawiam. Jaja marmurkowe ciekawe, a świeczniki ... to jest to co lubię ogromnie :)
    Ale kompletnie mnie powaliło jajo mediowe - genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj przez przypadek. Poczytałam pooglądałam i jestem pod wrażeniem talentu. Nie mogę się oprzeć, takim cudom jakie tworzysz i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam. Banerek na blogu:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec tego zapraszam i dziękuję, że się przyłączyłaś do zabawy.:)

      Usuń
  5. Piekne te jajka, warto bylo przy nich pogrzebac:)))) Cudne to z bazi zrobilas, masz talent. Oczywiscie, ze zapisuje sie i adres w Polsce podam gdyby los sie do mnie usmiechnal:) Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa, Kamillo, życzę powodzenia.:)

      Usuń
  6. Ach, to z bazi jest takie urocze! Skradł moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są a te z bazi wyjątkowe:))Pozdrawiam serdecznie i udanego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu, miłej wiosny Ci życzę. :)

      Usuń
  8. Staję w kolejce po szczęśliwy los. Piękne ozdoby tworzysz. A posiadać drewniane świeczniki to moje marzenie. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu i gratuluję.:))

      Usuń
  9. W kolejeczkę i ja się ustawiam, takiej okazji przegapić nie można :)
    A to baziowe jajo skradło moje serducho i widzę na zdjęciu, że nie jest ono jedyne. Pochwal się pozostałymi, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chyba nie zdążę pokazać kolejnych, są podobne do pierwowzoru, Dziękuję, że wzięłaś udział w zabawie..:)

      Usuń
  10. Zapisuję się z przyjemnością. Jajeczka i świeczniki-boskie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję za miłe słowa i zabawę. :)

      Usuń
  11. Jestem pod wielkim wrażeniem oglądając twoje prace,masz talent,piękne są te jajka, świeczniki,trafiłam tutaj przez przypadek w poszukiwaniu pomysłu na stary kredens który na razie próbuję pozbawić wielu warstw starej farby. Z umiejętnościami i wiedzą startuję od zera,jestem kompletnie "zielona" a zachwycił mnie twój kredens II.Czy mogłabyś mi podpowiedzieć jakich srodków używałaś żeby uzyskać taki efekt,jak uzyskać taką szarość,będę bardzo wdzięczna:-)nie mam za wiele czasu, ale będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt końcowy zależy od rodzaju drewna, ja używałam preparatów chemicznych do zdjęcia poprzednich warstw, po czym wtarłam wosk wybielający, pracy było dużo, cieszę się, że ją doceniasz. :)

      Usuń
  12. Szykujesz przepiękne prezenty Celu ! Idealna ozdoba świątecznego stołu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczarowało mnie piękne mediowe jajo. Nie miałam pojęcia, że istnieje mediowa technika. Cecylio, jaja i świeczniki są bardzo piękne. Twój banerek umieściłam na swoim blogu.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że przyłączyłaś się do zabawy, chyba rzadko w takich candy uczestniczysz, tym bardziej doceniam. :)

      Usuń
  14. Piękne ozdoby :) Już nie mogę się doczekać większej ilości wiosennych inspiracji... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Celu...trudno przejść obojętnie obok takich pięknych jajeczek! Z przyjemnością się ustawię w kolejce :)
    Mnie tez coś G+ szfankuje, myślę, że coś pozmieniali i teraz ciężko kogoś znaleźć bo wyświetla się wszystko. Inspiracja z jajem świetna....może też się skuszę na takie włochate jajo ;)
    Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jajka w każdej postaci lubię i lubię je wymyślać, dziękuję za udział w candy. :)

      Usuń
  16. śliczne! te jaja to dzieła sztuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości i kreatywności. :) Życzę Ci Celu, byś jeszcze nie raz przekroczyła dwusetną liczbę kolejnych postów. Pięknie ozdobiłaś jajo naturalnymi dodatkami, a wykorzystanie kotków baziowych było fantastycznym pomysłem. :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    ⚶  Palmette  ⚶

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za udział w candy, miło Cię gościć. :)

      Usuń
  18. 200 postów to piękna liczba. Gratuluję i życzę wielu następnych, równie świetnych.
    Ustawiam się grzecznie po te śliczne jajka. Może do mnie przylecą.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marille
    Zapraszam też do siebie - https://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że przyłączyłaś się do zabawy i do grona obserwatorów. :)

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne Candy!
    Jaja wyszły kapitalne :)
    Gratuluję 200 setki :)
    Oczywiście z wielką przyjemnością biorę udział w Candy.
    Baner umieszczam na boczku u mnie !
    I czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaja marmurkowe są super! Wyglądają jak z kamienia:)

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  22. chociaż candy kusi,to nie wezmę w nim udziału, bo nie mam juz kompletnie miejsca,na nic!!! Banerek umieszczę z przyjemnością :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, doskonale Cię rozumiem z tym przesytem. :)

      Usuń
  23. Jajka sa cudowne.Z baziami wyjatkowe.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też poszukam szczęścia u Ciebie :)
    Biorę udział w zabawie!
    To jajeczko jest z bazi ?? Przyglądałam mu się i nie wpadłam na to! Gapa ze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy jajkach grzebiesz genialnie! Z wielką radością wezmę i ja udział w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje 200 postu! Piękne prezenty przygotowałaś! Zapisuję się do Twojej zabawy. Banerek już jest na pasku bocznym bloga cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Cię witam w moich progach i dziękuję za udział. :))

      Usuń
  27. Trafiłam przypadkowo na bloga i chętnie dołączam jako 100 obserwator:). Piękne prace i wspaniałe candy na wielkanocne ozdoby:). Jajeczka marmurkowe są urocze i prezentują się bardzo elegancko:). Jajko z bazi jest niesamowicie klimatyczne, z naturalnych materiałów i super będzie się prezentowało na wielkanocnym stole:).
    Z pewnością nie umknie uwadze osób wspólnie spędzających rodzinne święta:). Brawo!!! Chętnie wezmę udział w zabawie i pozostanę na dłużej:). Gratuluję 200 posta!!! Życzę wielu wspaniałych postów i nieustającej pasji tworzenia:). Zabieram banerek do mnie kasia-haj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że dołączyłaś do candy i do grona obserwatorów oraz za tak miłe słowa. :))

      Usuń
  28. ja tak na ostatni moment, nie wiem , czy wysylasz za granice , jak tak to z checia sie zapisze. przesliczne te jaja, sama takich nie umiem , wiec z mila checia takie cuda bym przygarnela :). spodobalo mi sie u ciebie wiec zostaje na dluzej .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy moment jest dobry, dziękuję Ci za udział w candy. :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget