Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

środa, 4 lutego 2015

Zapraszam na candy


Witam Was serdecznie.
Zacznę od pochwalenia się, że  wygrałam candy u Joanny z Mglistego snu, co bardzo mnie zmobilizowało i nareszcie odważyłam się sama zorganizować konkurs. Powodów do candy mam niezliczoną ilość, ale jeden mam najważniejszy, chcę się z Wami podzielić moimi rękoczynami i chociaż symbolicznie w ten skromny sposób podziękować Wam za odwiedzanie mnie, komentowanie i dobre rady. Podejmując decyzję o blogowaniu, nie podejrzewałam, że tak mnie to pochłonie, że znajdę w wirtualnym świecie tyle podobnych pasjonatek i cudownych ciepłych ludzi. Dzięki Wam ciągle się uczę czegoś nowego, czasami śmieję się z Wami, czasami przychodzą chwile głębokiej refleksji. Wiem już, że w blogowaniu nie ilość wyświetleń się liczy, ale ilu nowych pozytywnych ludzi  mi towarzyszy.
Dlaczego dopiero teraz ? bo dojrzałam, trochę okrzepłam, w końcu  nauczyłam się wstawiać banerki na bloga  i nareszcie wiem, jak   zrobić candy.
 Zawsze chwalicie to co pokazuję, mam nadzieję, że i tym razem moje wytwory  Wam się spodobają, pokazuję je po raz pierwszy 
  • wieszak wykonany moim sposobem (52x21,5)
  • komplet trzech świeczników (wys. 17 i 11 cm.) lekko suchym pędzlem przetarty, na życzenie mogę zmienić wygląd
  • kilka kartek papieru nutowego z początku ubiegłego stulecia
  • kilkanaście  serwetek 
  • naparstek  


Zasady takie jak wszędzie, konkurs trwa do północy 20.02.2015(włącznie), bardzo lubię imieniny miesiąca,  a wyniki ogłoszę około 22lutego.
  1.  Proszę zostaw komentarz pod tym postem 
  2.  Umieść podlinkowany baner z konkursem  (zdjęcie poniżej) na bocznym pasku swojego bloga
  3. Jeśli naprawdę masz zamiar obserwować mojego bloga, to proszę przyłącz się, będzie mi bardzo miło, ale nie jest to warunek obowiązkowy
  4. Jeśli nie masz bloga, nie podawaj pełnego  maila, tylko część i do tego imię.
  5. Chętnych  z zagranicy w przypadku wylosowania, poproszę o adres rodziny w Polsce.


Przedmioty, które przygotowałam  tak wyglądały przed moimi przeróbkami. Półkę ecru zrobiłam z drewnianej deski, dekorów i uchwytów.  Sama malowałam i przecierałam, wierciłam wiertarką, szlifowałam, a z tyłu są dwa mocowania do zawieszenia. Do świeczników można wykorzystać duże, lub małe świece. Kiedyś pokazywałam podobne świeczniki, ale tamte wybrały  się za morze.
  1.  

    Naprawdę zależy mi na Waszej ocenie i mam tremę, jak  przed publicznym występem, a to znaczy, że każde słowo, również krytyki przyjmę z pokorą.
    Wszystkich zaglądających pozdrawiam serdecznie i zapraszam z całego serca  do wzięcia udziału w moim pierwszym konkursie.



    ZAPRASZAM!

90 komentarzy:

  1. Proszę o kontakt w sprawie candy i przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  3. Staję w kolejeczce... jasne, że staję. Wszystko mi się podoba... i będzie świetnie pasowało u mnie :) Po prostu już widzę je u siebie :) Ale fajnie, że się odważyłaś zrobić tę rozdawajkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i udział w zabawie.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  4. Biorę udział...piękne te rzeczy są...bardzo chciałabym je mieć..http://amfilada.blogspot.com/

    .cieplutko pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje wyroby trafiły w Twój gust.
      Pozdrawiam również cieplutko.:))

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej u Joanny. Cieszę się, że odważyłaś się zorganizować swoje rozdanie. Z przyjemnością i nadzieją ustawiam się w kolejkę.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i już zapraszam na następne rozdania wkrótce.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Do zabawy się zapisuję! Do grona obserwatorów także, bowiem obejrzałam sobie twego bloga i bardzo mi się spodobało! Tyle pomysłów, tyle inspiracji u Ciebie można znaleźć!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i udział w zabawie.
      Pozdrawiam gorąco.:))

      Usuń
  7. O mamuniu naprawdę chcesz się podzielić tymi cudeńkami ?! Wiesz, że z lekką zazdrością podziwiam Twoją kolekcję świeczników, a teraz jest okazja na przygarnięcie takich skarbów. No nie może mnie tu zabraknąć Ustawiam się w kolejce i mocno trzymam kciuki aby właśnie do mnie uśmiechnęło się szczęście.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ivonno, dziękuję za miłą ocenę i udział w candy.
      Pozdrawiam serdecznie.:))

      Usuń
  8. Celu, gratuluję wygranej u Joanny.
    Cieszę się, że zdobyłaś u siebie Candy.
    Wszystkie zaprezentowane rzeczy są bardzo piękne!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Celu,
    to ja pragnę Ci podziękować, że mnie odwiedziłaś... Teraz mogę już wpadać do Ciebie z rewizytą i podziwiać Twoje wspaniałe prace....
    Bardzo dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie.
      Serdeczności przesyłam.:))

      Usuń
  10. Trafiłam do Ciebie z Mglistego Snu, uroczo tu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam bardzo miłe wrażenia z Mglistego snu, dziękuję za wspólna zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  11. Ja z przyjemnością stanę w kolejce Candy, ale nawet gdyby nie było tej pokusy to też bym została :-) ... tyle pięknych rzeczy, ciepła i dobrej energii ... i widziałam fajny pomysł na postawienie świeczek na kieliszkach :-)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i po co ta trema , takie skarby rozdajesz że kolejka nie będzie krótka :)
    Ustawiam się i ja. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzu, dziękuję za udział i wysoką ocenę mojej pracy.
      Pozdrawiam serdecznie.:))

      Usuń
  13. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz i zostanę na dłużej by podziwiać Twój talent. Tworzysz piękne rzeczy, z duszą!!! Uwielbiam rzeczy użytkowe, ręcznie robione więc ustawiam się bez wahania w kolejce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Cie gościć. Dziękuję za udział i zapraszam ponownie.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Ustawiam sie w kolejce i dołączam do obserwatorów. Zostanę na dłużej :)
    http://robotkowymiszmaszoli.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu, bardzo się cieszę, że zostajesz na dłużej.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Kochana, zwariowałam kompletnie na punkcie twoich prezentów. O matko, jak mi się marzą!
    Ustawiam się w kolejce, rączki podnoszę energicznie w górę bo jak sobie pomyślę, że to może być dekoracją mojego kredensu to stać dalej nie mogę i przysiądę chyba. Serdecznie cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paulinko, dziękuję za wzięcie udziału i zapraszam.
      Serdecznie pozdrawiam.:))

      Usuń
  16. Witam i od razu zapisuje sie na te cudenka. SĄ FANTASTYCZNE! Ja dopiero niedawno trafiłam do blogowego swiata i Twoj blog jest kolejnym, ktory tak mnie zafascynował, ze czytam go od początku. Tak trzymaj! Serdecznie pozdrawiam. Asia
    joanna.beer@.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jesteś miła, dziękuję. Miłego dnia życzę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  17. Dziękuję za miłe słowa......Cudne rzczy stworzyłaś.........Oczywiście nie może mnie zabraknąć.....Pozdrawiam pa.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko, dziękuję, że bawiłaś się z nami.
      Pozdrawiam cieplutko.;))

      Usuń
  18. Obejrzałam wszystkie posty Twojego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem:)))Twoich umiejętności, pięknych rzeczy ,które tworzysz i przede wszystkim Twojego ślicznego domu i ogrodu:))))podobnie jak Ty jestem namiętnym zbieraczem,szczególnie porcelany i wszelakich staroci:)))uwielbiam wszystko co ma biało niebieski kolor:)))Pozdrawiam serdecznie i z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać,jeżeli pozwolisz oczywiście:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów i zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  19. Podnoszę łapkę i nieśmiało zgłaszam się do konkursu.
    Jestem w blogowym świecie od kilku dni, a Twój baner jest pierwszy który podlinkowałam u siebie. Ufff ... dałam radę :)
    Pozdrawiam ... i rozglądam się w Twoim świecie :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki masz więc już za sobą, cieszę się z Twoich postępów. Każda z nas zna to z autopsji.
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń
  20. Takie śliczności, że nie powstrzymam się i wyciągam i ja rękę po nie....
    A zatem zgłaszam się.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, że się zgłosiłaś.
      Pozdrowienia ślę serdeczne.:))

      Usuń
  21. Witaj, bardzo fajnie tu u Ciebie, więc jeśli pozwolisz, zostanę na dłużej!
    Zgłaszam sie także do zabawy z ogromną nadzieją na wygraną.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się proszę i zostań jak najdłużej.
      Pozdrawiam.;))

      Usuń
  22. Tremę masz całkiem niepotrzebnie, ale trochę Cię rozumiem. Ja też wchodziłam w ten świat pełna obaw, że nie będę tu pasować, że mnie nie przyjmą, bo jestem starsza od większości i wychowałam się na szpulowym magnetofonie, więc sama rozumiesz- nie było łatwo. Ale tyle tu serdecznych i miłych dziewczyn, pozytywnie zakręconych, że głowa do góry!
    A na tak piękne prezenty to ja też mam wielką ochotę i bardzo chętnie się zapisuję.
    Zwłaszcza świeczniki mnie urzekły. Więc staję grzecznie w kolejce. A Ciebie, kochana, serdecznie i ciepło ściskam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że tak miło oceniasz moje prace i wzięłaś udział w zabawie.
      Serdeczności przesyłam.:))

      Usuń
  23. Cudne rzeczy wychodzą spod Twoich rąk, zazdroszczę. Zgłaszam się po te śliczności. Lubię i zaglądam:) aga0105@op.pl pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zaglądaj jak najczęściej, dziękuję.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  24. Kocham świeczniki dlatego tak bardzo by się te Twoje przydały do mojej kolekcji :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. zapraszam na CANDY do siebie :)

      Usuń
    2. Zatem obie kochamy świeczniki, dziękuję za zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  25. Witaj, zauroczyłam się Twoimi pracami. Cieszę się, że udało mnie się trafić do Twojego wirtualnego zakątka. Będę zaglądała częściej, zapraszam też do siebie z rewizytą:)
    Bardzo podobają mnie się i wieszaczek i świeczniki. Chętnie wezmę udział w losowaniu.
    Pozdrawiam, Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, bardzo mi miło i dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  26. z ogromna przyjemnością staję w kolejce po te piękności:)
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy z filcową torbą w roli głównej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne torby robisz, dziękuję za udział.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  27. Z chęcią wezmę udział w zabawie - agnisia@ - Inspirujący blog, trafiłam tu przypadkiem, ale będę zaglądać częściej i pozwolisz, że czasem skorzystam z Twoich pomysłów. Agnisia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły są po to, żeby z nich korzystać. Zaglądaj, zapraszam i dziękuję.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  28. Cudne cukierasy :) W kolejkę staję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne cukierasy :) W kolejkę staję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspólną zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  30. zgłaszam chęć udziału w zabawie
    Ania
    anna.jasic@...

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie ustawiam sobie Twój blog do podglądania ;) Z chęcią wezmę udział w zabawie.
    Agnieszka
    agnieszka25sto@

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że wzięłaś udział w candy. zapraszam.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  32. Staję w kolejce po cukierasy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow! Jakie piękne nagrody! I do tego wykonane ręcznie! Nie może mnie TU zabraknąć! Chętnie wezme udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w candy.
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń
  34. 30sty obserwator Wita Cię serdecznie :)
    Przyłączam się do zabawy , szczęściem byłoby wygrać takie wspaniałości. Wieszak i świeczniki cud, miód. Trafione w mój gust idealnie. Serwetki też by się przydały bo czasami "bawię się w decu"
    Baner na moim blogu zapraszam w odwiedziny http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielko, miło mi Cię gościć i czytać te pochwały.
      Serdeczności.:))

      Usuń
  35. Trudno sie oprzeć Twoim cukierasom, tym bardziej, ze te świeczniki IDEALNIE kolorystycznie pasują do mego mieszkanka :-) Zapisuje sie i oczywiście spełniam wszystkie wymogi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w mojej zabawie.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  36. Ale wspaniałe nagrody! A mi się tak marzy własnie drewniany wieszak :) i świeczniki takie cudne, a ja tak lubię świeczki :) Zgłaszam się bardzo chętnie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze trafiłam w Twój gust, zapraszam i dziękuję za udział.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  37. Wow! Piękne cukieraski.Chętnie spróbuję swojego szczęścia, choć ostatnimi czasy lichutkie ono :D
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci więcej szczęścia, dziękuję za zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  38. Wspaniałe niespodzianki. Staję do kolejki i trzymam za siebie kciuki. Ciebie też zapraszam do siebie na Powoluśku na zdrowe candy. A co do słów krytyki - nic się nie martw, nie ma się u Ciebie do czego "przyczepić" :) Bardzo mi się tu podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi miło, dziękuję Ci za udział i cieszę się, że Ci się podoba moja praca.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  39. Zgłaszam się :)
    Banerek podlinkowany : http://beadedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  40. Zgłaszam się. Piękne rzeczy.
    Banerek: http://ktos-robi-cos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. i ja sie zapisuje po takie cuda w kolejce;)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze wzięłaś udział, miło mi.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  42. Ojej, dobrze,że zdążyłam wspanialości...a w ogóle to zafascynowalo mnie jak zrobilas te swieczniki jest gdzieś tutorial/ Poki co zapiasuję się....yolanda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczniki tylko pomalowałam tzw.suchym pędzlem. Dziękuję za zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  43. Bardzo chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że gościłaś u mnie.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  44. O matko jeszcze ja :))))mam nadzieję ,że zdążyłam :)))
    Z wielką przyjemnością zapiszę się do grona Twoich obserwatorów , bo bardzo fajnego bloga prowadzisz i cieszę się ,że tu trafiłam od Pauliny z kącika czytelniczego:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ze mój blog Ci się spodobał i dziękuję za wspólną zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  45. Same slicznosci - nutki i swieczniki to jest to co tygryski lubia najbardziej- z wielka checia sie ustawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że też lubisz świeczniki i dziękuję za wspólną zabawę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  46. Piękne prezenty, w każdym jest kawałeczek Ciebie, zapisuje się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię poznałam.
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget