Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 15 kwietnia 2022

Wielkanoc 2022




Kochani, dziękuję Wam serdecznie za już otrzymane od Was życzenia. 
U mnie dzisiaj ozdoby  z czarnym motywem, rzadko taki kolor występuje, ale jakoś mi w tym roku bardzo  pasuje. Nawet na żyrandolu ten kolor nie razi.





U mnie nareszcie pada deszcz i ogród zaczyna ożywać, ruszyły pierwsze poduchowce - żagwin, do którego przylatują pierwsze motyle.
Od razu zapraszam Was na następny post,  w którym pokażę Wam piękne prezenty od Uli z bloga  Nie tylko kartki
Wszystkiego najlepszego. :)))



27 komentarzy:

  1. Tobie również pięknych świąt życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałem takiego żyrandola! Piękne fioletowe kwiaty. Życzę wam pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za każdym razem kiedy zaglądam do Twojego bloga, zachwycam się Twoimi wymuskanymi ozdobami, koronkową robotą wszelkich bibelotów ;)
    Celu, życzę pogodnych Świąt w otoczeniu bliskich osób :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę spokojnego, pełnego miłości, radosnego świętowania 🐣🐣🐤

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Cecylio!
    Powtarzam po stokroć, że ciągle nas czymś zaskakujesz. Jesteś skarbnica pomysłów i muszę przyznać, że elementy dekoracyjne z czarnym motywem są nie tylko bardzo piękne ale nadzwyczajne!
    Cecylio! Przesyłam najcieplejsze wielkanocne pozdrowienia Tobie i Twojej rodzinie. Wesołych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby... Kochana dziękuję i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ! Życzę Tobie radosnych Świąt Wielkanocnych ! Dużo spokoju i radosnych chwil szczęścia ! Silnej wiary i Bożego błogosławieństwa !!!
    Podziwiam Twój żagwin. Wygląda tak cudnie ! U mnie na skalniaku jeszcze nic nie kwitnie. Mam floksy szydlaste w różnych kolorach, ale jeszcze nie pora na nie. A żagwinu nie mam w ogóle. Pozdrawiam ciepło :))
    Cieszę się, że przesyłka dotarła w dobrym czasie. Tak miało być.

    OdpowiedzUsuń
  8. Celu, jesteś bardzo pomysłowa w świątecznych dekoracjach. Poduchy z żagwinu są piękne i cieszą również motyle. Życzę Ci, żeby ten przepełniony nadzieją czas zaowocował w Twoim sercu pokojem i radością. Wspaniałych, rodzinnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Celo, czarny kolor pisanek rzeczywiście jest nietypowy, ale pod żyrandolem wyglądają super. Cieszymy się z kazdej kropli deszczu, aby ogrody mogły się rozwijać. U nas wczoraj mrzyło, dzisiaj wieje jak diabli, wiec znowu wszystko wysuszy. Na dzisiejsze zakończenie życzenia świąteczne, które bardzo mi się podobają, więc również przekazuję Tobie i Twojej rodzinie: Wielkanocy wypełnionej radością i nadzieją. Niech ten czas spędzony razem będzie świętowaniem życia i miłości które podarował nam Zmartwychwstały Jezus Chrystus.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Celu
    Jak zawsze bardzo klimatycznie u Ciebie. A takiego motyla widziałam parę dni temu u mnie w centrum miasta.
    Dzisiaj zostawiam bukiet życzeń:
    wiary –  że wszystko jest możliwe,
    nadziei - że świat będzie lepszy,
    miłości – do bliźniego,
    odwagi - gdy świat przeraża,
    spokoju - w sercu
    i pokoju na zewnątrz
    Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarza Cię łaskami każdego dnia 

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten deszcz pisanek bardzo mi się podoba :)
    Zdrowia, radości i spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i niezwykłe ozdoby wielkanocne.
    Droga Celu, życzę Tobie i Twoim bliskim błogosławionych, pogodnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciągle zachwyca mnie Twój amarylis, na 4 zdjęciu jest absolutnie piękny. No i żagwin z motylkiem. Zawsze Twoje dekoracje są niezwykle. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowych i radosnych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  16. Droga Celu, ślicznie u Ciebie, a czarny motyw gustownie przełamany jest radosnymi kolorami pisanek!
    Życzę zdrowych, pełnych spokoju i nadziei Świąt Wielkanocnych, wiosennego optymizmu, wiary w lepsze jutro oraz wielu ciepłych i radosnych chwil z Najbliższymi.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ozdoby świąteczne. Robiłam jajka w czarnym kolorze, przerażona byłam tym kolorem, ale po zrobieniu spodobały mi się bardzo. Wesołych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno u Ciebie nie byłam Celu, ale jak zawsze jestem oczarowana. Życzę TobIE i Twoim najbliższym radosnych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Alleluja!
    Piękne ozdoby. Ty cieszysz się z deszczu u mnie znów nadmiar wody.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, czarny w tym roku bardzo pasuje...
    Ale odżywająca natura daje nadzieję!
    Pozdrawiam świątecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknych Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję Cecylko za piękne życzenia. Ja Tobie i Twoim najbliższym również życzę wszystkiego najlepszego i najwspanialszego z okazji tych świąt, a nade wszystko dużo spokoju i nadziei na te święta. Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Celu nie wiem czy odpisałaś na moją wiadomość e-mail, na razie nic nie dotarło. Radosnego Alleluja oraz wszelkiego dobra na nadchodzące dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale pięknie. Wszystkiego dobrego w nowym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czerń jest bardzo elegancka, myślę, że odpowiednio zaaranżowana pasuje też do świąt... Świetnie sobie z nią poradziłaś, żyrandol prezentuje się wspaniale! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget