Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Idą Święta.

Po dwóch latach  niepokoju  miałam nadzieję, że w tym roku wrócimy do spokojnych, nie obciążonych covidowym odium Świąt wielkanocnych. W ubiegłym roku spędziliśmy je tylko we dwoje, bo czekaliśmy na szczepienie i wszyscy woleliśmy nie ryzykować kontaktu nawet z najbliższymi. Tymczasem smutne doniesienia od naszych wschodnich sąsiadów powodują, że w myślach łączymy  się z ich bólem, co z jednej strony świadczy o naszej empatii, ale z drugiej kładzie się cieniem na naszym świętowaniu.



Nie ma Wielkanocy bez jajek, a ja jajek ozdobionych różnymi technikami mam wiele. Staram się za każdym razem inaczej je wykorzystywać, na kominku wylądowały jajka zdobione dekorami lub koronkami, a szafirki podkreśliły ich kolorystykę.
W tym roku udało mi się ozdobić dekupażem trzy jajka gęsie, wyszedł mi  patina-style  z wykorzystaniem różnych pasmanteryjnych   dekoracji, które zalegają w szufladach i ciągle jest ich tam zdecydowanie za dużo. Stwierdziłam przy tym, że  chyba brakuje mi cierpliwości do tradycyjnego dekupażu, a więc nie inwestuję w dekupaż i nowych zakupów  nie robię. Jak zwykle ozdobione dawno temu przeze mnie jajka zawisły na żyrandolach, to w moim domu już tradycyjne ich eksponowanie.


Na zdjęciach poniżej ostatnie dwa kwiaty mojego pięknego amarylisa.  Ucięłam dwa pędy i wstawiłam do wody, dzięki czemu kwitną znacznie dłużej. Umieściłam je w bardzo starym naczyniu, które dostałam w prezencie od uroczej osoby. Aldono, dziękuję raz jeszcze i wiem, że to dar prosto od serca. 


Kochani, mam nadzieję, że jeszcze  się przed Wielkanocą spotkamy w blogosferze. Tymczasem życzę wszystkim odwiedzającym miłego oczekiwania na święta. :)))

21 komentarzy:

  1. Przepiękne są Twoje dekoracje:)))ja też już udekorowałam dom na święta mimo wszystkiego co się na świecie dzieje...Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo serca włożyłaś w te dekoracje. Są piękne, w miłym nostalgicznym stylu, z tymi szafirkami cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie jajeczkowe zestawy! Interesująco wyglądają w Twoich wnętrzach udekorowane pięknymi kwiatami. Najlepszych świąt, pomimo wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może właśnie temat tego święta spotęguje naszą nadzieję na zakończenie tego mordu. Wszak jest Ten, który już zwyciężył śmierć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne jajeczka, każde wyjątkowe i nie mogę wyjść z podziwu jak je wykonałaś <3. Kwiatuszki też pięknie się w prezencie prezentują :D
    Niestety ostatnio czas jest naprawdę trudny. U mnie jeszcze doszły inne zmartwienia, przez co święta nie mogą być takie jak kiedyś. Mam jednak ciągle nadzieję, że ten zły czas w końcu minie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne dekoracje! U mnie też szafirki, tylko na balkonie.
    Niestety właśnie bierze mnie jakaś choroba, więc święta będą nieciekawe. Nie mam siły nawet domu udekorować, a zawsze o to dbałam. W tym roku będą ratowały mnie pewnie kwiaty w wazonach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ śliczne są te jajka. Wspaniale się prezentują podwieszone u żyrandola. Amarylisem jestem oczarowana. Pozdrawiam ciepło i wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje dodają uroku i elegancji i poprawiją nastrój . Dobrych świat życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Celu
    Piękne te Twoje dekoracje. Nieustająco podziwiam Twój talent artystyczny
    Pozdrawiam przedświątecznie z moich zielonych stronek

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać Twoje dekoracje, są piękne i bardzo gustowne. Najbardziej urzekły mnie te na kominku, prawdziwe cudeńka i cudny klimat.
    Przesyłam serdeczności:) Spokojnych, zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie udekorowałaś dom. Jajeczka wszelkiej maści wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie udekorowałaś Celu swój domek, z gustem i uroczym klimatem. Rękodzieło znakomite! I kwiaty piękne! Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę naprzeć się na te jajeczka! Stworzyłaś niesamowicie piekne dekoracje! Małe dzieła sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje piękne dekoracje pozwalają choć trochę zapomnieć o smutkach i lękach. Amarylisy cudne i nie wiedziałam, ze w wazonie dłużej stoją. Nie wiem dlaczego moja ostatnia amarylka rozwinęła tylko jeden kwiat, a trzy późniejsze paki padły.
    To oczekiwanie na Święta niesie wiele radości, pięknego przezywania Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne dekoracje Świąteczne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudne dekoracje. Wpadam co chwilę, podziwiam i nie mogę oderwać od nich oczu.
    U Ciebie to normalność jak coś stworzysz to jest to prawdziwe cudeńko!
    Droga Cecylio!
    Tobie i całej Twojej rodzinie życzę najwspanialszych chwil w te Święta Wielkiej Nocy,
    Życzę rodzinnego ciepła, życzliwości i miłości bliźnich.
    Smacznego jajka i wesołego Dyngusa z Wnuczętami.
    Przesyłam moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo ,że ciągle coś się dzieje i po pandemii mamy chyba jeszcze straszniejsze czasy to jednak życie dalej się toczy i Święta starajmy się spędzić w miarę dobrej atmosferze pełnej życzliwości dla siebie i innych.
    Śliczne są Twoje ozdoby, szczególnie mi się podobają te w towarzystwie niebieskich szafirków. I biały amarilis jest przepiękny! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne dekoracje! Do podziwiania!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie dekoracje pięknie wyglądają w Twoim domu. Szczególnie mi wpadły w oko te "kamienne" jajka z koronkami w towarzystwie szafirków. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Życzę wszystkiego co najlepsze!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget