Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 22 kwietnia 2022

Zapraszam do zabawy

 

Wielkanoc już za nami, a ja dzisiaj będę się chwalić otrzymanymi prezentami. Moje świętowanie w tym roku ubarwiła piękna paczka. W ubiegłym roku wzięłam udział w zabawie  Podaj dalej, którą kontynuowała   Ula z bloga Nie tylko kartki . Ula uwielbia robić piękne kartki, a  muzyka i aparat fotograficzny towarzyszą jej przy robótkach ręcznych, jak również podczas jazdy na rowerze. 

Zobaczcie, jakie wspaniałe prezenty dostałam. Zachwycający album "Magiczne chwile" to prawdziwe arcydzieło wykonane z niebywałą starannością, z mnóstwem pomysłowych skrytek. Do tego dostałam pięknie ozdobioną zakładkę do książek i równie piękne serce,  gąbki i mydełko. Ula jest bardzo pomysłową osobą i pomyślała o każdej dziedzinie życia, a więc na młodość i smutki dostałam lekarstwo, a  na chwile szczęścia eliksir. Bardzo miło mi było przeczytać  list, który mi przybliżył jej życie i rodzinkę. Ula bardzo lubi obdarowywać prezentami, czyli sprawiać mnóstwo radości. Jeszcze raz dziękuję bardzo!
Może dacie się namówić na udział w dalszej części zabawy, w której prezenty przygotuję ja. Zapraszam Was serdecznie.:))









Zabawa Podaj dalej ma swoje zasady:

1. W zabawie udział mogą wziąć tylko aktywni blogerzy, zajmujący się rękodziełem

2. Dwie pierwsze osoby, które zgłoszą chęć  udziału w zabawie podają swój kontakt mailowy w          komentarzu pod tym postem. Tym samym zobowiązują się do kontynuacji zabawy na swoim blogu, czyli po otrzymaniu przesyłki ode mnie ogłoszą zabawę na swoim blogu, aby w ciągu 12 miesięcy  obdarować kolejne dwie chętne osoby.

3. Ja na przygotowanie prezentów dla tych dwóch chętnych osób też  mam 12 miesięcy, ale podejrzewam, że zajmie mi to mniej czasu.

4. Paczki wysyłam tylko na terenie Polski.

Na koniec jaskry, które w końcu udało mi się kupić, a byłam bardzo ciekawa tych kwiatków.

Życzę zaglądającym do mnie wiosennego ciepełka i zadowolenia z wiosny.:))





21 komentarzy:

  1. Celu, przepiękne prezenty otrzymałaś, album taki wymuskany, śliczny:)
    Życzę dobrej zabawy ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jaskry. Wspaniałe prezenty otrzymałaś. Życzę by znalazły się chętne osoby aby kontynuować zabawę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To przesympatyczne! Piękne prezenty! Miłej zabawy życzę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paczka:))Pozdrawiam serdecznie i milej zabawy życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w Dniu Książki Celu
    Tak, tak dzisiaj mamy takie święto. 
    Do zabawy się nie dołączam, chociaż zapowiada się ciekawie, ale mam dwie lewe ręce:(((( 
    Pozdrawiam szelestem kartek z krainy kwitnącymi drzew

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Celu
      Mam nadzieję, że ufało się Tobie na te piękne, ciepłe majowe dni wylogować z mediów i podłączyć kabelek do natury.
      Pozdrawiam ciepło z zielonych stron

      Usuń
  6. Piękny album, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Celu ! Cieszę się, że paczuszka doszła i sprawiła Ci radość :)
    Musze Ci powiedzieć, że tak dziwnie się ogląda swoje wytwory na innym blogu niż swój, ale i to ma swoje plusy. Jeśli chodzi o zabawy to przypomina mi się czas dzieciństwa i młodości, gdy korespondowałam z koleżankami i kolegami z Niemiec i dawnego Związku Radzieckiego. Człowiek cieszył się każdym listem, bo to z zagranicy przecież było. Takie wspomnienie. Pozdrawiam ciepło i trzymam kciuki, by znalazł się ktoś chętny do zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Miła zabawa. Podziwiam Osoby, które potrafią robić różne cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne prezenty i śliczne kwiaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne upominki, a w szczególności album. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza niespodzianka pełna pięknych drobiazgów:) Jaskry są zachwycające, kusi mnie, żeby kupić cebulki i spróbować uprawy w ogródku:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiaty i wspaniałe prezenty. Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie zabawy :)
    Jeśli moje etui na książki, które szyję można zaliczyć do rękodzieła to zgłaszam się do zabawy!
    monika.olga.kurowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, Olgo, oczywiście że samodzielnie robione etui jest rękodziełem, bo są wytworem Twoich rąk. Cieszę się bardzo z Twojego zgłoszenia, wkrótce poproszę Cię o adres.
      Serdecznie pozdrawiam.:))

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. To zapisuje się jako druga osoba daria.krys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj w moim świecie. Bardzo się cieszę, że dołączyłas do zabawy.
    Kiedy będę gotowa, odezwę się do Ciebie.
    Serdecznie Cię pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty i super zabawa.
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też jestem zachwycona prezentami, które otrzymałaś od Uli. Bywam na Jej blogu i podziwiam prezentowane przez nią prace. Uwielbiam jaskry bo to wyjątkowo piękne kwiaty, które nieco przypominają róże.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne jaskry. Ja w ubiegłym roku posadziłam, ale nie przetrwały zimy.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget