Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 18 września 2021

Sypialnia boho.

 

Sypialnia była już bohaterką posta piekna-nieznajoma-w-mojej-sypialni.html  Dzisiaj o zmianie w sypialni.  Nie wiem, czy pamiętacie jak sznurkiem owijałam stare podstawy lamp (Z jutowego sznurka ) i  kleiłam juju-hat ( Juju-hat). W końcu wyruszyłam do sklepów i zakupiłam abażury, żeby zrealizować do końca mój pomysł na odmienienie sypialni. Zamarzyła mi się zmiana na lekkie boho, może etno... Wakacyjny luz, rattan, wiklina,  starocia meblowe, bardzo naturalne materiały, bezpretensjonalny styl i przytulność. Nie mogło zabraknąć zieleni.

 Nie wiem, w jakim stopniu mi się udało, ale przygotowanie takiego wystroju  sprawiło mi dużo radości. Nie można przesadzić z ozdobami i użytymi wzorami, więc naprawdę dużo koloru daje hinduska kapa, a biel poduszek i narzuty uspokaja. Użyłam materiałów, które miałam w domu, nowe są tylko abażury. 




Poduszki mają poszewki pikowane przeze mnie, nie ustaję w ćwiczeniach przy maszynie i bardzo lubię pikować z wolnej ręki.


W sypialni mam też starą komodę z nadstawką, obie dawno temu pobielone, a miejsce pobytu zmieniały już wielokrotnie.





Kochani,  dziękuję Wam za odwiedziny i przemiłe  komentarze.  Życzę dużo zdrowia i pięknych wrześniowych dni.:))) Kwiaty lwiej paszczy dla Was.  


27 komentarzy:

  1. Jak pięknie! Bardzo mi się podoba całe wnętrze, zapraszające do odpoczynku, świetnie skomponowane kolory i dodatki :). Dawniej lubiłam mocne kolory, ale od pewnego czasu czuję przesyt i wolę takie właśnie spokojne biele i beże, naturalne materiały. Cudownie urządziłaś to miejsce :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna aranżacja wnętrza :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej sypialni to aż chce się wypoczywać. Wspaniale to wszystko zaaranżowałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, aby dobrze się spało, na pewno są różne gusta i to co dla jednych jest ładne dla innych niekoniecznie. Fajnie jest podpatrywać cudze pomysły, bo i samemu można je potem wykorzystać.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sypialnia, odmieniona, ale klimatyczna. Piękna nieznajoma ustąpiła miejsce innej dekoracji i z pewnością czeka znów na godne miejsce, bo chce być zauważona i podziwiana ;) Mnie zaciekawiły również pikowane poduszki. Trzeba dużych umiejętności i chyba też cierpliwości żeby utworzyć tak ładne wzorki. Podziwiam.
    Przesyłam trochę słoneczka, które u mnie od rana świeci. Dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CZarodziejką wnętrz jesteś, ja też lubię stwarzanie klimatów, ale ostatnio w tym względzie zrobiłam się strasznie leniwa. Bardzo fajna sypialnia, kuferki, kwiatki, poduszki! w poduszkach się zakochałam!
    Muszę kupić sobie taka tackę na łóżko..ostatnio lubię sobie oglądać filmy na laptopie , taka tacka byłaby użyteczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa z Ciebie artystka!!!!
    A ja dziękuję szczególnie za lwie paszcze. to kwiaty mojego dzieciństwa z ogrodu Babci - teraz już bardzo rzadko można je spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Cecylio!
    Jesteś świetną projektantką wnętrz. Jestem zachwycona Twoją sypialnią. Dosłownie rozpływam się nad pięknem Twoich poduszek. Są wyjątkowe i doskonale pasują do tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lekko i subtelnie. Podziwiam detale, dodatki które tworzą klimat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne wnętrze - ciepłe i przytulne a jednocześnie elegancki. Masz Cecylko świetny gust. Zachwyciły mnie też pikowane poduchy! Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna- bajka...masz talent.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sypialnia robi bardzo przytulne wrażenie. Jej styl jest taki uspakajający. Podoba mi się całość. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękną sypialnię wyczarowałaś.
    Poduszki są przepiękne. Podziwiam Twoje pikowanie, to sztuka. Na pewno w takiej sypialni masz kolorowe sny.
    Pozdrawiam serdecznie, Ania-Pa wanna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, jestem zainspirowana. Mogę spać u Ciebie? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się Twoja aranżacja. Zachęca do odpoczynku. Podoba mi się zieleń, czasami w sypialniach projektanci o niej zapominają. No i pikowanie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana ! Jestem zauroczona wystrojem Twojej sypialni. Powiem Ci, że mnie się tez bardzo podoba ten styl naturalny, zwany boho lub etno. Nawet kupiłam sobie książkę
    pt. "Mieszkaj boho", by dowiedzieć się więcej: czym kierować się w urządzaniu mieszkania i co jest najważniejsze.
    Podstawy lamp owinięte sznurkiem - wyglądają super ! Całe wnętrze jest piękne, przytulne, nieprzeładowane dodatkami. Cudnie się wyśpisz :))) Buziaki i pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Celu, bardzo pięknie, spójnie i subtelnie :-)) Uważam, że osiągnęłaś oczekiwany efekt, bo wszystko do siebie pasuje lub się cudownie uzupełnia. Rattanowe wezgłowie, dodatki, kwiaty i delikatna kolorystyka. Tak dopieszczona sypialnia gwarantuje relaks, odpoczynek i spokojny sen :-))
    Pozdrawiam wieczorową porą!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie!
    Jestem pod wrażeniem pikowanych poduszek( bardzo misterna robota)Hinduska kapa wspaniale pasuje do wnętrza. Cały wystrój sypialni przemyślany i harmonijny.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie! Te pikowane poszewki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Celu, piękne wnętrze wyczarowałaś! Wszystko w sypialni jest przemyślane, dopasowane o tworzy klimatyczną całość. Pikowane poszewki również mnie zachwycają. Moc serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Przytulnie ją zaaranżowałaś. Fajne wkomponowane dodatki, naturalne materiały tworzą klimat sprzyjający wypoczynkowi. Pikowane poduchy piękne, podziwiam!
    Pozdrawiam i życzę pięknego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj jeszcze wrześniowo Celu
    I cóż mogę jeszcze dodać? Jesteś utalentowaną artystką.
    Na zbliżające się szare, jesienne wieczory, taki ciepły wystrój jak najbardziej jest potrzebny.
    Jednak niech te jesienne dni będą dla Ciebie jak najdłużej utkane z ciepłych barw.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie! Uwielbiam boho! Sama też próbuję coś tworzyć w tym klimacie. Zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget