Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 4 stycznia 2021

Choinkowe ozdoby


 Witam Was serdecznie w nowym roku i bardzo Wam dziękuję  za wszystkie piękne   życzenia i komentarze. Pytałam Was  o pozytywne strony zeszłego roku, który prawie znienawidziliśmy, a który miał tego pecha, że kojarzy się  przede wszystkim  z pandemią. Dziękuję za podzielenie się waszymi przemyśleniami i sporą dawką optymizmu.:)) Wirus szalał, świat się zatrzymał, a  życie szło swoim rytmem, rodziły się wnuki, pokonywaliśmy własne ograniczenia, a najlepszym przykładem miłych zdarzeń były  dwa ogromne sukcesy sportowców: Igi Świątek i  Roberta  Lewandowskiego, który został najlepszym piłkarzem świata.

 Mogłam napisać o kilku przyjemnych sprawach tylko dzięki temu, że szczęśliwie nikogo nie straciliśmy z powodu covid- 19,   chociaż w rodzinie zdarzyły się przypadki   choroby. Dzięki bardzo dużej ostrożności nas   ten wirus nie dopadł, ale  mamy dość już tej ostrożności, bo kisimy się w domu, ratują nas jedynie  spacery po puszczy i nadzieja na szybkie szczepienie. Dla mnie dodatkowym ratunkiem jest blogowanie i kontynuowanie pasji rękodzielniczej.

 W tym poście przypominam kilka starych bombek, a właściwie serduszek, które wykonałam różnymi technikami, 





Dzwonki i dzwoneczki to moje ulubione bombki, połączenie dekupażu i koronek to jest to co bardzo lubię.


W tym roku zrobiłam tylko jedną bombkę- nie - bombkę, wpadła mi w oko zużyta żarówka, którą pomalowałam szarą farbą i posypałam brokatem. Tak samo ozdobiłam świeczkę, bardzo prosta robota,  a można w ten sposób wykorzystać zużyte żarówki.

Kochani, moc serdeczności Wam przesyłam i jeszcze raz życzę lepszego roku. Do następnego razu...


20 komentarzy:

  1. Podziwiam chęci i umiejętności! Takie własnoręcznie wykonane ozdoby cieszą chyba najbardziej. Celu, pozdrawiam Cię serdecznie. Sldona

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki,widzę,że używaliśmy tego samego papieru ryżowego:)Ja w tym roku też wyjątkowo dużo ozdób zrobiłam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość bombek jest z lat poprzednich, w tym tylko żarówka.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Pomysł z wykorzystaniem żarówki jest fantastyczny!
    Ozdoby w pięknym retro stylu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znamy się już długo i obie lubimy recycling, dziękuję, Zosiu za miłe słowa.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  4. No tak, bombka z żarówki to tylko u Celi😉 no masz Ty kobieto pomysły!
    Pozostałe ozdóbki równie piękne, szczególnie podobają mi się dzwoneczki i serduszka. Ostatnie zdjęcie jak z bajki!❤
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, ja mam pewne obiekcje co do szczepionki to już inny temat😉
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. ierwsze serce bardzo mi sie spodobalo, jest w stylu moich ozdob choinkowych. Widac, ze jestes bardzo kreatywna. Teraz czekam na Wielkanoc, pewnie tez bedzie u Ciebie ciekawie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe sa Twoje ozdoby:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne serca, bez względu na sposób ich wykonania. Pomysł z żarówką i świecą rewelacyjny!
    Myślę, że każdy znajdzie dobre wspomnienia z ubiegłego roku. Naznaczony jest pandemią, ale życie toczyło się nadal, ludzie realizowali swoje marzenia na miarę możliwości i uczyli się życia w ograniczeniach. Mam nadzieje, że pokonamy strach przed szczepieniem i będzie nam dane się zaszczepić, aby wrócić do normalności i tego właśnie życzę Ci w Nowym Roku - normalnego, spokojnego życia
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Celinko ale piękności... Masz fantastyczne pomysły.cudne.buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te serduszka. Żarówka świetnie wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne serduszka i bardzo pomysłowe inne ozdoby. Podziwiam takie koronkowe prace, które wymagają dużo cierpliwości, ale efekty są wspaniałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz do Ciebie zajrzałam, a tu tyle pięknych ozdób! Też mi się podoba połączenie dekupażu z koronkami. Pomysł na ozdobienie żarówki wspaniały! Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Celu, podziwiam Twój talent i różne techniki zdobnicze. Nawet żarówce i świecy nadałaś styl glamour. Nie umknęło także mojej uwadze piękne lustro na ostatnim zdjęciu - cacko!
    Przesyłam moc pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Cecylio!
    Zawsze zachwycałam się Twoimi oryginalnymi ozdobami choinkowymi. Błyszczą niesamowitym blaskiem, aż trudno od nich oderwać wzrok. Pomysł z żarówką i ze świecą rewelacyjny. Teraz u mnie każda zepsuta żarówka będzie niczym skarb.
    Przesyłam moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo złych rzeczy wydarzyło się u mnie w tym roku ale też dużo pozytywnych i tak koniec końców mogę stwierdzić, że tak źle nie było. Nawet mnie ten wirus dopadł ale przeszłam go bardzo łagodnie. Bobki są po prostu bombowe, prześliczne, cudowne. Sam pomysł z żarówką jest bardzo ciekawy. Prosta rzecz a daje efekt i można wykorzystać niepotrzebne rzeczy. Recykling zawsze doceniam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za pomysłowość! Wszystkie bombki są przepiękne! Małe dzieła sztuki :) Bardzo spodobała mi się ta żarówka. To się nazywa recykling! Efekt robi wrażenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że mimo wszystko mamy sporo szczęścia, możemy oderwać się od rzeczywistości i schować w "swoim" rękodzielniczym świecie. Żarówka cudna w swojej prostocie! Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne oryginalne ozdoby <3 Wszystkiego dobrego w nowym 2021 :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget