Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

środa, 30 grudnia 2020

Idź już sobie...

 


Niech nadchodzący rok
 będzie dla nas wszystkich
 lepszy, zdrowszy, mądrzejszy i piękniejszy.
Oby spełnił pokładane w nim nadzieje
 i przyniósł nam dużo radości.

Idź już sobie, stary roku...
Kończy się na szczęście, bo dał się nam we znaki jak chyba żaden dotychczasowy. Nigdy nie robiłam całorocznych podsumowań, a ten rok się na mnie  zemścił , bo tak naprawdę prawie nie mam czego wspominać i podsumowywać. Osaczeni w swoich domach, wiosną prawie  zamknięci na dwa miesiące  kwarantanny jakoś przeżyliśmy, chociaż    bywało ciężko. Potem też daliśmy radę powstrzymać się od odwiedzin, wyjazdów, kina, teatru, codziennych zakupów. W imię zdrowia   dzielnie znosiliśmy te niedogodności i ograniczenia, bo priorytetem stało się aby  przeżyć, a nie to jak przeżyjemy!

Czy to okropne doświadczenie z wirusem nauczyło nas czegoś nowego ? Nauczyło cały nasz naród dbania o higienę, mycia rąk i  dezynfekcji? Z noszeniem maseczek różnie bywało, ale my jako naród nieposkromiony, zawsze wiemy lepiej, a więc procedury są po to, by je łamać i często było to widać na ulicach.  

To doświadczenie dało nam  możliwość docenienia tego, czego na co dzień nie docenialiśmy: wolności, prawa do decydowania o sobie. Wolność, do której się już tak przyzwyczailiśmy  i myśleliśmy, że już zawsze będziemy się nią cieszyć. Okazało się,  że w każdej chwili tę wywalczoną wolność możemy stracić.   Czy  będziemy ją cenić bardziej, kiedy ta trauma już się skończy?

A może nie był ten rok aż taki zły? Może warto poszukać dobrych stron , może macie jakieś dobre wspomnienia? Może udało się Wam spełnić jakieś wyjątkowe marzenia?

Znam cudowną Młodą Parę, której udało się  we wrześniu zorganizować piękny Ślub i wesele, a żaden gość nie zaznał  uszczerbku na zdrowiu. Znam  cudownych Rodziców, którzy doczekali się w tym roku pięknego, zdrowego Franciszka. Nie wszystko więc w tym pechowym roku było złe.;))

Wszyscy myślimy i piszemy o nadziei na lepszy rok, bo końcówka tego roku daje nam wszystkim nadzieję na szczepienia,  już mamy ratunek w zasięgu ręki, tylko od nas zależy, czy z niego skorzystamy. My na pewno, oby tylko doczekać w zdrowiu.




Podzielcie się, proszę dobrymi wiadomościami.:))

Kochani, do napisania w nowym roku, łączę moc noworocznych pozdrowień.:))

 

33 komentarze:

  1. Dosiego Roku, Celu :)
    Nam powiększyła się rodzinka i to najwiekszy dla nas dar, przy którym zapominamy o troskach wynikajacych z niedogodnień tegorocznego doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieliście wiele radości w tym roku oby następny rok przyniósł Wam spokój i dużo zdrowia.
      Serdeczności.:))

      Usuń
  2. Niech już sobie idzie ten Stary Rok, ale czy ten Nowy będzie lepszy ?
    Nie mam zbyt wielu dobrych wiadomości, którymi chciałabym się tu podzielić. Natomiast mnie i moją rodzinę spotkało wiele przykrych, niespodziewanych rzeczy w tym roku - niestety.
    Do siego Roku ! Niech ten będzie lepszy i przyjaźniejszy ludziom !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że spotkało Was tyle przykrości. Życzę Wam spokoju i samych dobrych dni w nowym roku.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Ja bym tak chętnie nie wyganiała starego roku. Mógłby być bardziej elastyczny i się wydłużyć. PESEL by nie był taki straszny.
    Zdrowia w Nowym Roku i niech Twoje pasje sprawiają Ci ogrom radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia. Co do PESELU, to czasu nie jesteśmy w stanie zatrzymać, i trzeba się z tym pogodzić, młodość nosimy w sobie.:))
      Wszystkiego najlepszego Tobie i Twoim bliskim życzę.:))

      Usuń
  4. Droga Celu!
    Jaki to był rok każdy wie... Nie chcę go rozpamiętywać... ale jedynym dobrem, jakim dostrzegam to fakt, że ani ja ani nikt z moich bliskich nie zachorował na tę "zarazę." Nie dopadła nas nawet konieczność domowej kwarantanny. Podobnie ja Ty pokładam spore nadzieje w szczepionce, może nawet uda mi się zaszczepić na obecnym etapie "O" z racji wykonywanego zawodu... Dlatego z optymizmem patrzę w przyszłość i ufnością, że Nowy 2021 Rok pozwoli wrócić nam do normalności, jaką znamy i za jaką tęsknimy. Tego z serca Ci życzę... ponadto zdrówka spokoju, powodów do radości, uśmiechów i niech się Wam darzy w Nowym Roku!
    Ściskam mocno i najcieplej pozdrawiam :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito, dziękuję za piękne życzenia, Tobie i Twoim bliskim życzę spokoju i zdrowia oraz szybkich szczepień.
      Bardzo się ucieszyłam z Twojego pełnego optymizmu komentarza, oczekujmy więc nowego roku i normalności.:))

      Usuń
  5. Tobie również Szczęśliwego Nowego Roku:))dla mnie ten był szczególnie emocjonalny i czasami trudny,ale były też wspaniałe chwile:))urodziła mi się wnusia Anna,moja córka się zaręczyła a wirus mimo że położył moją rodzinę do łóżek nawet tych najmłodszych to obszedł się z nami w miarę łagodnie:)))o trudnych sprawach nie chcę pisać ale zapomnieć jak najszybciej:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana, masz bardzo pozytywne podejście do życia chorób współczuję, dobrze, że wyszliście z nich bez szkody. Gratuluję Wam pozytywnych wydarzeń.
      Moc serdeczności przesyłam.:))

      Usuń
  6. Dobra wiadomość to taka, że przeszłam chorobę łagodnie, że moje Wnuki były zdrowe, że przez wszystkie dni w roku budziłam się w domu, a nie w szpitalu...o złych pisać nie będę, każdy ma dosyć swoich smutków...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trudna sztuka pisać o pozytywach w czasie pandemii, a choroba w domu to też pozytyw.
      Basiu, serdeczności moc przesyłam.:)

      Usuń
  7. Celu, Zdrowia i Wszelkiej Pomyślności w Nowym Roku!! Tak, to prawda rok ten dał nam się wszystkim we znaki i to bardzo. Ale będzie dobrze! Aldona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie Twoje pozytywne podejście , życzę Tobie i Twoim bliskim takiego podejścia w nowym roku.
      Pozdrawiam Cię cieplutko.

      Usuń
  8. Celu, wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Zdrowia, bo ono najwazniejsze, a reszta bedzie tez. Posylam serdecznosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kamilko za życzenia. Tobie i Twoim bliskim też życzę lepszego zdrowszego roku.
      Moc serdeczności przesyłam.

      Usuń
  9. Witaj, masz rację ten rok był nie fajny, każdy robił żeby przetrwać... U mnie początek roku nie fajny,po wypadku, rehabilitacja, potem znowu wypadek. Ale coś za coś.tesknilam za czasem spędzanym w domu z dziećmi, z mężem, w ogrodzie... I się spełniło. Dziś jestem zadowolona podreperował am zdrowie, wygląd, dbam o siebie i swoją rodzinę, o ogród, o moje kwiatki hihi.
    Mamy plany,wyznaczyliśmy sobie cele, a gdy ktoś mi się śmieje prosto w twarz, nic nie mówię bo wiem że dzięki wsparciu męża i moim znajomym z zespołu dam radę bo wiem że mam możliwości, mimo że nie skończyłam nie wiadomo jakich szkół. Wszyscy jesteśmy tacy sami. Nic nas szczególnego nie różni,a ja nie myślę siedziec w miejscu bo mi tak wygodnie ze to mi wystarczy😊 Szczęśliwego Nowego Roku, zdrowia przede wszystkim, spełnienia marzen tych najskrytszych. Wszystkiego naj naj. Buziaki o do usłyszenia w przyszłym roku. Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiedziałam, skąd tyle zmian w Twoim życiu, a ten komentarz wiele mi wyjaśnił, znowu miałaś bardzo trudny rok.
      Agatko, zdrowia i lepszego roku życzę Tobie i Twoim bliskim.:)

      Usuń
  10. Oby wirus nauczył ludzi dobrych rzeczy. Chciałabym aby nauczył szacunku do przyrody.
    Wszystkiego naj naj najlepszego życzę w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepsze w tym roku było przyjście na świat wnuka! Zostałam babcią a czekałam na to z utęsknieniem! Udało się też załagodzić długo ciągnące się waśnie rodzinne! Udało się jak na razie uniknąć zarażenia a oboje ze Ślubnym jesteśmy w grupie podwyższonego ryzyka :) I to by było na tyle... Niestety nie pokładam dużych nadziei w szczepionce, nie dlatego, że należę do antyszczepionkowców, bo tak nie jest, tylko dlatego, że jak mówi stare przysłowie- pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł a i to nie zawsze ;))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dwóch lat uczymy się żyć w nowej rzeczywistości,ten rok był ciężki,strach o zdrowie córek,wnuków i nas samych bardzo był uciążliwy:( mimo to,to był dobry rok,najmłodsza córka została magistrem prawa,najstarsza córka dała nam kolejnego wnuka,a ja przekroczyłam magiczną 50:)Teraz pozostało tylko w zdrowiu doczekać szczepionki i może wreszcie uda się polecieć i zobaczyć ukochanego wnuka na żywo.Kochana Celu życzę Tobie i całej rodzinie zdrowia i normalności w 2021 roku.Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Cecylio!
    Pragnę podziękować za kolejny rok naszej wirtualnej znajomości. Sporo tych latek jest już za nami. Mam cichą nadzieję, że wiele przed nami.
    Właściwie to cieszę się, że już kończy się 2020 rok.
    Życzę Tobie i Twoim Bliskim przede wszystkim szybkiego powrotu do normalności. Życzę również aby Nowy Rok 2021 okazał się dla Was bardzo wyjątkowy, przynosząc każdego dnia mnóstwo zdrowia, szczęścia, słońca, luksusu, dobrobytu i spokoju!)
    Ślę Ci moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękniejszego i zdrowego świata w ten przychodzący Nowy 2021 Rok życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że jest już 2021 rok, bo jest nadzieja na powrót do normalności. Marzę o tym. Życzę, żeby to marzenie wszystkim się spełniło, którzy w to wierzą. Oczywiście i zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby było normalnie i lepiej...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja także przyłączam się do powyższych życzeń. Chciałabym normalności i myślę, że i Ty sobie tego życzysz. Dużo zdrowia i pomyślności. Oby było lepiej pod wszystkimi względami.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego i zdrowego nowego roku! Dla mnie zawsze szklanka do połowy pełna, więc widzę pozytywy tam, gdzie inni wady. A wad ci koło mnie dostatek, więc jest co przekuwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Celu, wszyscy chcemy wreszcie normalności, więc z nadzieją czekamy na nowe...

    Życzę wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego Celu! nie myślę o złych rzeczach, porażkach i niedogodnościach. Pozytywnie patrzę na ten rok więc pewnie będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Droga Cecylio!
    Andrzej ciągle jest w moich myślach. Nie zapomniałam. Ta smutna wiadomość dotarła do mnie 19 marca 2020 roku.
    Ciągle wracam do wspomnień i oglądam Rok w ogrodzie extra, 14.03.2020, w ktorym to odcinku widziałam go ostatni raz. Szkoda, że zimozielonyogrod.pl został zlikwidowany. Ten blog dawał cenne rady wielu amatorom ogrodnikom.
    Ślę Ci moc uścisków i pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget