Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 1 października 2018

Jesień na tarasie

Lato było takie długie, że przez moment  miałam wrażenie, że się nie skończy. Wszyscy zapewne jesteśmy zdziwieni, że tak szybko dopadła nas jesień, prawie mroźne noce, poranki z białym nalotem na trawach i że tak nagle w przyrodzie zmieniły się kolory  a w naszych sercach nastroje. Powyjmowałam  ozdoby z lat poprzednich, dodałam trochę świeżych kwiatów i witam jesień. Czekam na piękne przebarwienia moich drzewek i krzewów, za tę zmienność bardzo lubię jesień  i naprawdę jestem ciekawa, co nam w tym roku  przyniesie. Marzę o tym, żeby w końcu czas letni stał się  jedynym słusznym i mam nadzieję, że od następnego roku tak będzie. Ciekawa jestem Waszego zdania,  bo u nas zmiana czasu fatalnie odbija się na naszym samopoczuciu.
Jesień na moim ukochanym tarasie, który w dalszym ciągu służy nam jako miejsce do wypicia kawy. Lubię tu sobie posiedzieć również z herbatką i dać odpocząć oczom piękną roślinnością.

Przed wejściem do domu


W ogrodzie już dawno pojawiły się pierwsze zwiastuny jesieni -zimowity i  niezliczone ilości topinamburu, którego kwiatkami  chętnie ozdabiam dom. Kilka dekoracji powstało też z dyń, których sposób powstania  już pokazywałam /klik/
 







Kilka funkii kwitnie  razem z rozchodnikami, prawdopodobnie wpłynęły na te anomalie  szokujące temperatury. Czy u was też się zdarzyły w tym roku dziwne zachowania roślin?
Kochani, bardzo Wam dziękuję za piękne i pouczające komentarze pod poprzednim postem.
Bardzo gorąco Was pozdrawiam i życzę wielu przyjemnych chwil na następny tydzień.:))

17 komentarzy:

  1. świetny dekoracje :D sama mam zamiar wybrać się pozbierać jakiś ładne kolorowe liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham jesien, jest ot moja ulubiona pora roku, u Ciebie piekne dekoracje, uwielbiam takie polaczenia fioletu z dyniamia:) Pozdrawiam i Twobie rowniez zycze milego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham jesień, a Twoje ozdoby ślicznie oddają jej piękno.Cudownie przyozdobiłaś dom, jest bardzo przytulnie, tak domowo. :) Zdjęcia fantastyczne, ukochałam sobie zdjęcie z dwoma świecami odbijającymi się wraz z towarzyszącymi im kwiatami w oknie. <3 Pozdrawiam, miłego dnia. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie u Ciebie, taka jesień jest bardziej przyjazna.:) Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, dekoracje mnie powaliły !!! Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cecylio, ozdoby są prześliczne. Muszę Ci się przyznać, że już czekałam na Twoje jesienne dekoracje. Jak każdego roku bardzo pomysłowe. U mnie też rośnie sporo topinamburu, kwiaty służą do dekoracji a bulw w końcu muszę coś przygotować.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne jesienne dekoracje. Jak miło wśród tych cudowności usiąść przy kawusi.Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta Twoja jesień:))na Twoim tarasie chętnie napiłabym się kawki:))Pozdrawiam serdecznie i również dobrego tygodnia życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie kwitnie kalina i tawula hihi. Piękna jest twoja jesień :-) dekoracje przykuwają uwagę :-) udanego spektaklu przebarwiana drzewek, ja też czekam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne jesienne obrazki, te ciepłe kolory aż rozgrzewają serce :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przysiadłam wreszcie po ciężkim tygodniu i delektując się weekendowym wieczorem spaceruje po blogach i próbuję pokochać jesień, więc dziękuję za kolejną porcję jej dobrych stron:-) Śliczne dekoracje a kwitnąca funkia mnie zaskoczyła, ale tylko troszkę, dwa tygodnie temu piękne kwiaty przyuważyłam na mojej magnolii:-) Pozdrawiam, dziś prawie letnio:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, i u mnie taras - to najlepszy pokój na lato ! Pięknie U Ciebie !!! Moje funkie już zakończyły kwitnienie. Rozchodniki również. Susza nie była dla nich dobra. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też uwielbiam lato i dłuuugą ciepłą jesień - dzięki niej powstają takie piękne dekoracje <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget