Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

wtorek, 13 lutego 2024

Czy ❤️ musi być czerwone

 


Serce jest symbolem płomiennych uczuć, chociaż w niczym nie przypomina tego, które znajduje się w naszej klatce piersiowej. Niektórzy sądzą, że ten symbol został zainspirowany splecionymi szyjami łabędzia, niektórzy twierdzą, że jest odzwierciedleniem kształtu liścia, ale to zostawiam do rozważań na inny czas.  Serce zawsze utożsamiane jest z miłością,  bo, jak wmawiano nam od dawnych czasów,  jest ono siedzibą uczuć.


Dzisiejszy post nie ma na celu rozważania, czy kształt i kolor serca są prawidłowe, czy nie i skąd się wzięły. Temat jest bardzo prozaiczny, a wręcz roboczy. Podczas robienia porządków w skrytkach i  szufladach natknęłam się na dawno nieużywane bransoletki, kolczyki i broszki,  które już się nie nadają do noszenia, bo widać na nich upływający czas.  Wyrzucić je było mi szkoda, bo niewątpliwie mają dla mnie ogromne znaczenie sentymentalne.  Postanowiłam je przetworzyć na coś innego  i stąd pomysł na serduszka, bynajmniej nie na czerwone.




Poniższe serduszka już kiedyś pokazywałam, teraz przytwierdzone do podłoża zawisły na ścianie,


Kochani. wszystkiego najlepszego Wam życzę  na kolejny czas
 i przesyłam Wam czerwone kwiaty alstromerii i gaulterii,  
które umilają  oczekiwanie na wiosnę.


21 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i niebanalny pomysł .Serce z łańcuszkiem i kłódeczką podoba mi się najbardziej. Ciekawe, kogo tam zamknęłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne serduszka. Najbardziej podobają mi się te z perełek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na starą bizuterię ! Piękne te serduszka .

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka wspaniałe i bardzo, bardzo ciekawe. serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały pomysł na zachowanie biżuterii, którą darzy się sentymentem.
    Cudne jest to serce z muszelek.
    Gratuluję pomysłu, Celu, a wykonanie jest rewelacyjne, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham oglądać takie dzieła sztuki. Nie widziałam jeszcze takich serduszek i bardzo mi się podobają. Lubię taką niebanalną sztukę, kocham poczuć duszę artysty, bądź osoby, która nosi takie oto dzieła, bo to są dzieła sztuki. No i serduszko wcale nie musi być czerwone, by oddać piękno miłości, wszystkie jej odcienie, może te właśnie serduszka nawet lepiej oddają, czym jest miłość, bo miłość to na bank nie tylko jedna barwa. :) Pięknych walentynek i pięknych dni kolejnych. Pozdrawiam najserdeczniej. :*****

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony to najgorętszy kolor, chyba dlatego, że miłość bywa gorąca, serca są czerwone. Ale nie muszą wcale takie być, chociaż jest to mój ulubiony kolor i nawet laptop, z którego do Ciebie pisze, jest czerwony.
    A serca, które prezentujesz to prawdziwe dzieła sztuki. To z muszelek jest naj. Uściski i serdeczności, dobrego, wspaniałego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te biżuteryjne serca, a to z muszelek jest tak misternie ułożone... świetny pomysł i świetne wykonanie. Intensywna czerwień kwiatów zachwyca i wspaniale wpisuje się w ten walentynkowy post. Wszystkiego najlepszego Celu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna jest Twoja tworczosc Celu.
    Dziekuje Ci.
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne i niebanalne serca. Celu, jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów i kreatywności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kreatywne wykorzystanie starej biżuterii. Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Celu przedwiośniem za oknem
    Jesteś naprawdę Mistrzynią w tworzeniu takich cudności.
    A moje serce jest trochę zielone:)))
    Pozdrawiam żółtym uśmiechem ranników pomimo deszczu

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te "nieczerwone" serca, Celu. Jak to pisał Mickiewicz... "miej serce i patrzaj w serce"... ale ważne by czynić to nie tylko od święta.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzyć coś z niczego, to jest sztuka! A Twoje serduszka są urzekające...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudeńka stworzyłaś, Celu, mam mnóstwo takiej biżuterii i chętnie podkradłabym Twój wspaniały pomysł. Napisz proszę, jakiego kleju użyłaś, bo chyba nie tak łatwo mocować taką różnorodność?

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wykorzystałaś starą biżuterię. Powstały unikatowe serca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyłamałaś się z czerwonej konwencji. A przy okazji pokazałaś, w jaki sposób można dać drugie życie starym przedmiotom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Twoją pasje do tworzenia dekoracji! Mi najbardziej podobają się te całe z białych perełek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Repurposing old jewelry into heart-shaped decorations is such a creative and sentimental idea! It's a beautiful way to give new life to cherished pieces that hold special memories. And thank you for the lovely wishes and the imagery of red flowers, it certainly adds a touch of warmth and anticipation for the coming spring. I shared an inspiring post, I invite you to read: [Visit](https://www.melodyjacob.com/2024/03/my-womens-day-hero-is-my-mom-what-to-wear-on-womens-day.html)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nic nie piszesz, więc chociaż serdecznie Ciebie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget