Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 15 kwietnia 2023

Po zabawie "Podaj dalej"

 

Czas leci szybko, zwłaszcza gdy mamy na coś rok i tak było z zabawą "Podaj dalej" Od dłuższego czasu przygotowywałam prezenty dla dwóch blogerek, które zgłosiły się do mojej zabawy w kwietniu ubiegłego roku. Chciałam, żeby było to coś praktycznego i zindywidualizowanego, więc postanowiłam uszyć poszewki, uszyłam ich całą masę, ale ciągle nie byłam zadowolona, a to coś mi się nierówno wykroiło, a to błąd przy pikowaniu popełniłam, a nawet zamek "potrafił" się tak krzywo wszyć, że poszewka nie zyskała mojej aprobaty. Kto się zajmuje szyciem, ten wie, że pewne błędy są nieodwracalne, więc takie poszewki zasilały moją szafkę pościelową. W końcu jednak się udało i mam nadzieję, że dziewczynom będzie się na nich miło spało. Ponieważ Monika i Etoile już ogłosiły zabawę " Podaj dalej" u siebie, więc i ja o niej piszę. Do zabawy zachęcam zwłaszcza te osoby, które zajmują się rękodziełem.

Dla Moniki Olgi, która uwielbia czytać   przygotowałam dwie białe poszewki pikowane z wolnej ręki i kilka przydatnych  drobiazgów. Najbardziej ucieszyłaby się zapewne z książki, ale nie wiem, jakiej jeszcze nie czytała.:))



Do  Etoile trafiły dwie kolorowe poszewki, bo bardzo lubi kolory, co widać w  jej pracach i również kilka drobiazgów. Poszewki wykonałam metodą patchworku i  przepikowałam.


Muszę się Wam pochwalić jeszcze czymś. Po raz pierwszy w życiu wykonałam kartki wielkanocne, wykorzystując  to, co mam w szufladach. Wiem jedno, że kartki  to nie jest zabawa dla mnie.:(


Na koniec życzę wszystkim pięknej pogody i spokojnego przejścia w stan wiosenny.:))
Moje zwartnice (hippeastrum) zaszalały w tym roku, zwłaszcza biała, której jeden pęd musiałam uciąć w obawie, żeby się nie wywróciła.


25 komentarzy:

  1. Ależ te białe poszewki są obłędne! Celu, masz złote rączki :)
    A na kwiaty można "wgapiać się" w nieskończoność...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne poszewki, mnie zachwyciły szczególnie te białe, są cudowne! A hippeastrum wprost bajeczne! Uwielbiam białe kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne poszewki, białe całkowicie skradły moje serce. Celu masz wiele talentów, kartki też bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknymi poduszkami obdarowałaś dziewczyny. Karteczki wspaniałe i polecam robić je dalej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Te białe poszewki to mistrzostwo świata!! ile pracy ale są przecudne! aleś zdolna!
    Kiedyś mówiliśmy amarylis, już wiem, że to hiperastrum, ale nazwę zwartnica nigdy nie słyszała, czyli jest odpowiednik polski...dzięki! lubię takie ciekawostki botaniczne.
    Pozdrawiam serdecznie...Kampinos pewnie już wiosenny, kaczeńce kwitną na błotach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Cecylio!
    Przecudne poszewki. To, że jesteś niezwykle utalentowana wiem, od początku naszej wirtualnej znajomości. A przecież to już trochę lat. Wczoraj podziwiałam poszewki u Moniki-Olgi. Prześliczne hiperastrum. Polowałam na białe i w takim kupiłam kolorze, gdy zakwitły wszystkie były czerwone.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne poszewki jedne i drugie.
    Te białe pasują do każdego wystroju, a przeszycia dodają im niepospolitosci i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty przygotowałaś:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace wykonałaś, a w białej poszewce się wprost zakochałam. Podziwiam też Twoją białą zwartnicę. Białej jeszcze nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne poduszeczki, delikatne z efektownym wzorkiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne poszewki - wszystkie. Podziwiam Twoje wszechstronne zdolności. Czarujesz swoimi pracami. Od lat marzy mi się patchwork. Mam nawet trochę materiałów i chcę coś drobnego uszyć. Czy mi się uda? jeśli chodzi o pikowanie to nie mam bladego pojęcia jak to zrobić:):):) Cudnie Ci zakwitły zwartnice. U mnie zakwitła tylko jedna ale nie zrobiłam zdjęć. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiałam poszewki u Moniki i byłam nimi oczarowana. Są śliczne. Karteczki też zrobiłaś cudowne. Jesteś naprawdę kobietą wielu talentów. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że zabawa w "podaj dalej" nadal trwa. Poszewki uszyłaś nieziemsko piękne !!! Są super ! Ja kocham patchworki !!! Sama też trochę próbowałam swoich umiejętności w tej technice. Dziewczyny na pewno się ucieszą z tych prezentów. Śliczne karteczki wyszły spod Twoich rąk. Pozdrawiam Celu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Celu i ja jestem szczęśliwą posiadaczką Twojego rękodzieła - przepięknych, białych, pikowanych poszewek na poduszkę! I na pewno pochwalę się nimi kiedyś na blogu, by sławić Twój talent i szczere serce do dzielenia się ;-))
    Dziewczynom gratuluję wspaniałych prezentów, a ja pozachwycam się jeszcze bajecznym hiperastrum!
    Życzę Ci miłego tygodnia, wielu ciepłych, słonecznych chwil - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachwycające poszewki :)
    Kartki też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bajeczne podusie! Jesteś niesamowita, jak ja zazdroszczę umiejętności szycia 🙂Bardzo lubię tą zabawę dobrze, że ciągle trwa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poduszki mnie zachwyciły - cudne są 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Poduszeczki cudowne, a białe są zachwycające :) Podziwiam Twoje zdolności manualne, ja niestety do szycia mam dwie lewe ręce :) Zwartnica cudowna, jednak biel jest bardzo elegancka. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Celu - masz duże zdolności w paluszkach.... Wiem... wiem talenty tkwią w głowach:-))
    Serdeczności
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  20. Poszewki są obłędne i widzę, że wiele osób już to wie, ale cała paczka sprawiła mi ogromną radość, bo Cela pomyślała o innych ciekawych drobiazgach.
    No i ta piękna kartka świąteczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj wiosennie Celu
    Piękne karteczki wyczarowałaś. Już dawno pisałam, że masz artystyczny talent.
    A poszewki... Niesamowite
    Pozdrawiam kwietniowym słońcem

    OdpowiedzUsuń
  22. No , nie powiem - to wyższa szkoła Twoje świąteczne karteczki.
    Poduszki też cudne. Niestety, Synowa zabrała mi maszynę do szycia, nie ma u mnie kontynuacji . A może i dobrze?
    Sereczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne poszewki zwłaszcza z wzorem patchworkowym 🤩,bardzo lubię taki wzór. Świetna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne poszewki... Jejku ja do takich prac mam dwie lewe ręce.... A biel zawsze mnie ściska w sercu, więc kwiaty w bieli podziwiam, zachwyca się nimi. A twoje zaszalaly. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget