Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

czwartek, 6 kwietnia 2023

Wielkanoc 2023

 


ŻYCZĘ WAM 
ZDROWYCH I POGODNYCH 
ŚWIĄT WIELKANOCNYCH
 ORAZ 
  DUŻO NADZIEI NA PRZYSZŁOŚĆ. 


Pogoda nie sprzyja radości, ale świąteczne dekorowanie czas zacząć. W tym roku wykorzystałam większość posiadanych od lat dekoracji, najwięcej mam jajek, które tradycyjnie zawieszam na żyrandolach jako podłaźniczki. Dodatkowo wyszło mi  wielkanocne drzewko. 



Szukam nowych rozwiązań do już posiadanych dekoracji, żeby każdego roku było trochę inaczej.


Obiecywałam sobie, że w tym roku już żadnych nowych wielkanocnych dekoracji nie zrobię, a jednak obietnice sobie, a pomysły sobie. Powstały więc cztery pasmanteryjne jajka w czarnym kolorze.


Pozostało mi "tylko " przygotować potrawy i kupić kwiaty.
Kochani, trzymajcie się ciepło tej zimnej wiosny i oby do ciepła.:)))

Świetna wiadomość !!!

Bez względu na to,
Czy umyjesz okna czy nie,
Święta i tak się odbędą!!!

                              FB. Słoneczne chwile 

19 komentarzy:

  1. Dom masz pięknie przystrojony:)))Pozdrawiam serdecznie i dobrych świąt życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje świąteczne, super sposoby ich wykorzystania. Oby ta wiosna wreszcie do nas przyszła. Ciepłych, radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Celu, niesamowita i imponująca kolekcja wielkanocnych jaj! Przepiękne rękodzieło!
    Ze swej strony życzę zdrowych i pełnych radosnej nadziei świąt Zmartwychwstania Pańskiego, rodzinnego ciepła i miłych spotkań przy wielkanocnym stole!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  4. Celu o artystycznej zdolności wyczarowywania pięknych aranżacji
    przyjmij ode mnie życzenia.
    Niech Chrystus Zmartwychwstały przyniesie do Twojego domu miłość, spokój i szczęście.
    Ciepłych, pełnych wiosennej nadziei Świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrych Świąt! Niech przyniosą radość, miłość i pojednanie!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te ozdoby, ja nie wiem, dużo osób mówi, że nie czuje tych świąt, a ja właśnie bardzo czuje te wiosenna aurę, kolory...
    I właśnie tego życzę na Święta i najbliższy czas - niech będzie wesoło i kolorowo ❤️💚💙💜

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne dekoracje, bardzo mi się podobają. Spokojnych i pięknych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Cecylio!
    Jak zawsze przecudne są Twoje ozdoby wielkanocne. Kolekcja jajek wielkanocnych jest naprawdę niezwykle imponująca. Z całego serca dziękuję za życzenia wielkanocne.
    Tobie i Twoim bliskim również życzę cudownych Świąt Wielkanocnych, miłości, serdeczności i wiosny - wbrew temu co za oknem...Wykorzystaj maksymalnie każdy z tych świątecznych dni aby później wspominać je z uśmiechem.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie udekorowałaś swój dom. Twoja kolekcja pisanek robi wrażenie! Bardzo spodobały mi się te pasmanteryjne jajka. Życzę Ci pięknych, rodzinnych świąt, niech towarzyszy Ci miłość, a w sercu panuje wiosna :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych i radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje. Życzę zdrowych, spokojnych i radosnych świąt wielkanocnych oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne dekoracje świąteczne zrobiłaś Celu. Jestem zachwycona. Te jajeczka, świece w pastelowych kolorach wiosny, dodatki- wszystko daje piękny nastrój i dopełnia domowej elegancji. Przyjmij i ode mnie życzenia świąt zdrowych, radosnych i pełnych wiosennego optymizmu... Ściskam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę Tobie radosnych, zdrowych, spokojnych i pełnych wiosennego nastroju Świąt Wielkanocnych .

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje dekoracje zachwycają mnie od zawsze. Życzę Ci wszelkiego błogosławieństwa od Zmartwychwstałego Chrystusa. Niech Święta upływają w zdrowiu, pokoju i radości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pogodnych, radosnych Świąt skłaniających do przemyśleń. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tutaj jak zwykle piękne dekoracje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle pięknie u Ciebie! U nas w święta wszyscy się rozchorowaliśmy. Okna zdążyłam jednak umyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała kolekcja pisanek i świetny pomysł z ich eksponowaniem. Mycie okien jeszcze przede mną:))) Pozdrawiam poświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget