Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

czwartek, 12 maja 2022

Kwietne kobierce i piękna niespodzianka...

 

Nie nadążam z pisaniem i pokazywaniem tego, co się dzieje. Miałam publikować post ze Słowenii, ale w ogrodzie mam taką bujność poduszkowców, że nie mogę ich nie pokazać. Kobierce z niezapominajek, floksów szydlastych i  żagwinów tworzą bajeczny klimat w ogrodzie, to feeria barw, od której można dostać  oczopląsu. Takie zamiłowanie do kolorów  jest  bardzo nietypowe dla miłośniczki ogrodów japońskich. Jest też świadectwem zmiany upodobań, które są nieuniknione w miarę rozwoju świadomości ogrodniczej. Nastąpiła  ewolucja mnie jako ogrodnika.:)) 








Myślałam, że nic mnie już w tym roku nie zaskoczy, a jednak wczoraj zatrzymał się koło naszej furtki kurier i wręczył mi przesyłkę. Jakiś czas temu wzięłam udział w candy u   Magdy z bloga Zacisze Lenki.

Moja nagroda pocieszenia wygląda tak, jakbym wygrała pierwsze miejsce, bo  prezenty są bardzo bogate. Piękny zestaw biżuteryjny, czyli wisior, pierścień i kolczyki z  czarnymi,, błyszczącymi kamieniami.


Długi wisior z piękną różą, przysłonięty szkłem



Trzeci zestaw to wisior i kolczyki z motywem kwiatowym w tonacji jesiennej. Do tego coś słodkiego, kartka i magnes. Magdo, nie spodziewałam się tak bogatego prezentu, bardzo Ci dziękuję! Jak pięknie napisała Magda cytując św. Pawła: Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu.


Wszystkim odwiedzającym Bibelotekę życzę miłych i pogodnych majowych dni. Cieszmy się wiosną i kolorami.

Tymczasem ponownie kieruję do Was zaproszenie:

19 maja o godz. 17.00  w Bibliotece na ulicy Wolskiej 75

 ( wieżowiec naprzeciwko kościoła św. Wojciecha) 

odbędzie się druga część spotkania   p.t. 

"Wolskie adresy literatów"

Serdecznie zapraszam w swoim i  p. Aldony Szpejn  imieniu.

Naprawdę warto!!! 

26 komentarzy:

  1. Piękny ogród, jak ja kocham kwiaty! I śliczna biżuteria ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne poduszkowce i piękna biżuteria. Pozostanie ładną pamiątką z zabawy w wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna namiastka japońskich ogrodów, takie kolorowe poduchy tworzą niezwykły klimat w ogrodzie. Piękny prezent dostałaś Cecylko, serdecznie Ci gratuluję. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ kolorowo i pięknie. Uwielbiam te wiosenne poduszkowce, u mnie już ich nie ma. Po rewolucjach ogrodowych, związanych z wymianą kanalizacji, straciłam większość drobnych kwiatów.
    Wspaniała wygrana - niespodzianka :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród! Wspaniała nagroda od Lenki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście Celu masz się czym pochwalić, a ja nie mogę się napatrzeć na cudne kolory ogrodowych piękności. Zachwyciły mnie poduszkowce, które są fantastyczną ozdobą, ale też floksy, niezapominajki i pozostałe kwiaty. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że niespodzianka faktycznie wygląda jak pierwsza nagroda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Celu, kolory dodały piękna i wyrazu Twym ogrodowym rabatom!
    Jestem zaskoczona tym, jak po zimnym kwietniu nastały ciepłe dni i wegetacja kwiatów i krzewów również u mnie ruszyła z niebywałym impetem ;-))
    Dlatego każdą wolną chwilę staram się spędzać w ogrodzie...
    Pozdrawiam gorąco i życzę miłego weekendu!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  8. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta twoja nagroda wygląda naprawdę bardzo fajnie. Mega Ci kochana gratuluję 🌸 piękne są te kwiaty. Zdecydowanie cieszą one oko 🤯❤️‍🔥🥰

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny maj w ogrodzie. Piękne prezenty otrzymałaś... To prawda, to piękne jest dawać niż brać a dobro wraca z podwójną siłą.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne kwiaty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, cudne kwiaty masz w ogrodzie. Ja zazdroszczę Ci tej pachnącej smagliczki
    A Magdalenka, czasem rzeczywiści potrafi sprawić radość przesyłką
    Pozdrawiam zapachem bzu i życzę nadal szczęścia nie tylko dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój ogród wygląda bajkowo:)))prezenty piękne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Trudno nie radować się takim niezwykłym pięknem!
    Gratuluję fajnej nagrody:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż trzy wisiorki z kolczykami ??? Ty to masz szczęście ! Super ! Gratuluję nagrody ! Twój ogród wygląda bajecznie !!! Cudne te poduchy ! U mnie też - floksy i gęsiówka. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne te plamy korowych kwiatów, cudny ogród, teraz mamy modę na kolory, mocne, więc idź w kolor, potrzeba nam takich efektów. Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny ogród Celu. Zachwycam się floksami, fajnie też kwitną kwiatuszki w kolorach ukraińskiej flagi. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie widoki to dopiero cieszą oczy 🙂🙂
    A biżuterię dostałaś fantastyczną !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ masz imponujący ogród!
    Biżuteria piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój ogród urzeka o każdej porze roku. A wiosna, jak wiemy, jest najpiękniejsza...
    Niespodzianka urocza... Serdeczności...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudna nagroda! Gratuluję :) Jestem oczarowana Twoim ogrodem! Masz rękę do kwiatów. Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta czarna biżuteria naprawdę wygląda jak pierwsze miejsce. O_O

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna biżuteria a Twój ogród bajeczny. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget