Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

niedziela, 12 grudnia 2021

Choinki shabby

 

Mini choinki bardzo lubię robić, a gdy mnie najdzie ochota, to z rozpędu nie poprzestaję na jednej, tylko pracuję dopóki mam siłę, pomysły i materiały z recyklingu.  Jeśli znacie mnie dłużej to wiecie, że sporo już tych ozdób zrobiłam: wianki, bombki, choinki, malutkie ozdoby z muszli ... Dzisiaj też mogę śmiało napisać, że choinki  powstały z tego, co mam pod ręką. Przez lata zgromadziłam sporo zapasów koronek, gipiur, serwetek, przypinki,  a teraz czas to wykorzystać. Wiecie co jeszcze mnie cieszy podczas pracy nad takimi samodzielnie robionymi ozdobami? Mam gwarancję, że są niepowtarzalne, nikt inny takiej ozdoby nie ma, to wartość dodana  każdego rękodzieła. 



Jedna z tych choinek zrobiona jest na tzw.  słowo honoru, mogę ją rozebrać po świętach i ponownie wykorzystać materiały w zupełnie inny sposób. Podstawą każdej choinki jest złożona na pół kartka ze starego kalendarza i wyrównana od dołu. Jeśli nie masz kleju, a masz szpilki, to wystarczy poczynając od dołu mocować szpilkami serwetki i  koronki. Można je uzupełnić perełkami, broszkami, łańcuszkami, wszystko zależy od tego co macie pod ręką. Wykończoną choinkę warto postawić na wysokim świeczniku.


Kochani, miłego oczekiwania Wam życzę, łagodnej zimy i dużo zdrowia. Moc serdeczności Wam przesyłam.:))

28 komentarzy:

  1. Wspaniale to wygląda, bardzo lubię taki styl. Czuję się zainspirowana i może sobie zrobię coś podobnego:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niezwykłe pomysły ! Twoje choinki są niesamowite i wianek przepiękny ! To wszystko tak bardzo pasuje do Ciebie. Bardzo ładna dekoracja świąteczna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne dekoracje. Choinki bardzo pomysłowe. Jesteś niezwykle kreatywna i pracowita. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne być kreatywnym, to sama przyjemność coś samemu zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! Nie widziałam wcześnieuj tego typu choinek. Bardzo oryginalne i jakie stylowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się, niestety nie do mojego mieszakania - nie ten styl ale wyglądają spektakularnie :)
    OBSERWUJĘ (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinki są piękne:)))masz rację że niema dwóch takich samych:)))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że jeszcze nigdy takich ozdób nie widziałam? Do mojego wnętrza nie pasują, ale u Ciebie tworzą naprawdę fajną kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo piękne dekoracje stworzyłaś Celu... Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Celu, kolejne przepiękne i oryginalne propozycje na zimowe i świąteczne dekoracje!
    Super, że zrobiłaś kilka choinek, bo razem tworzą spójną ozdobę w lubianym przez nas stylu ;-))
    Serdeczności zasyłam i zdrówka życzę :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentują się twoje choinki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam sie w Twoich choinkach i wieńcu. Są przepiękne i tak jak piszesz niepowtarzalne. Nawet jeśli ktoś chciałby zrobić taką to może być jedynie pdobna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Celu Artystko, wystarczyło zajrzeć do Ciebie i już jest jaśniej, bardziej świątecznie. Dziękuję za poprawę humoru w ten szary ponury dzień.
    A Tobie przesyłam słoneczny bukiet nagietków z moich stronek
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały pomysł na wyjątkowe dekoracje! Te koronkowe choinki są niepowtarzalne i bardzo eleganckie. Ja ozdabiałam sznurkiem choinki styropianowe, ale w przyszłym roku chyba wykorzystam Twój pomysł z wykorzystaniem kartek z kalendarza. Taka kreatywna osoba jak Ty potrafi zawsze osiągnąć maksimum efektu przy minimum środków. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje choineczki są nie tylko bardzo pomysłowe, prześliczne jak również niepowtarzalne. Twój niezwykły wianek idealnie sprawdzi jako dekoracja na ten magiczny świąteczny okres.
    Droga Cecylio bardzo dziękuję za pamięć i piękne życzenia.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz żałuję, że pozbyłam się takich cudeniek, jak różnego rodzaju bawełniane koronki czy koraliki. Wszystko przez te przeprowadzki.
    Cudne to Twoje, Celu, rękodzieło. Podziwiam każda robótkę z osobna , no i całą aranżację świąteczna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne ozdoby. Prawdziwy shabby chic:) Takie choineczki nadają wnętrzu przytulności, robią wrażenie staroci, ale ten styl jest właśnie taki. Są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba choinka ze złotymi koralikami. Pomysł podbieram, bo u mnie w tym roku żadnej zielonej choinki nie będzie. Po prostu nie chce mi się, ale warto jakiś symbol świąt mieć w domu .

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow. Piękne piękne... Lubię taki styl. Zdolna jesteś i bardzo kreatywna. Pozdrawiam i również dużo zdrówka zycze.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite. Jakież to jest piękne. Mam sporo różnych takich przydasi, ale niestety chyba nie potrafię czegoś takiego stworzyć. Jakaż Ty jesteś kreatywna i zdolna. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne choinki, ja właśnie podziwiam najbardziej tego tupu prace, z recyklingu, tego co ma się pod ręką. Ja tak nie potrafię. Zwykle w głowie pojawia mi się pomysł a potem szukam, czy mam na to materiały, a trudno mi wymyślić coś pięknego z tego co już mam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za życzenia i nawzajem, u mnie choinki jeszcze nie ma udekorowanej, dopiero będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są te choinki. Sama czasem coś robię, ale bardziej skupiam się na robieniu kartek i zdobieniu pudełek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie koronkowe roboty. Świetne są. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe dekoracje, całość prezentuje się niezwykle. Z tymi złotymi dodatkami niesamowity efekt. Po prostu wow!😍

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawde swietny pomysl na choinke. Zadziwia mnie twoja kreatywnosc Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget