Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 21 lutego 2015

Wyniki candy i koronki


Kochani witam serdecznie, zwłaszcza czekających na wyniki. Tak już mam, że jak coś się do mnie przyczepi, to do końca  opanowuje myśli, zagłusza rozsądek i prowadzi do... zaskakujących rozwiązań. Pokazałam już  jajka w koronkach, a kto oglądał ostatnią "Werandę", widział zapewne lampę, pięknie ozdobioną gipiurą. Podobny sposób widziałam w  "Mai w ogrodzie", może pamiętacie gospodarstwo agroturystyczne, którego właścicielka ozdabiała bombki  podobną metodą.
Miałam stary, dość już  nieciekawy klosz i kilka fabrycznie robionych serwetek  a la koronka , no i połączyłam to w jedno  (jedną serwetkę i abażur). Całość kleiłam klejem winylowym, a po docięciu  serwetki, klejem z pistoletu przykleiłam jako wykończenie ozdobną tasiemkę. Jak widzicie, piszę od początku, ale pokazuję od końca. Ot, taka przewrotność kobieca.





 Do lampki z Delft nie za bardzo pasowała, wszystkiego miała za dużo



Może tej koronki też za dużo, zbyt  babcine wyszło, ale ja jestem zadowolona, w końcu jestem pełnoprawną babcią i bezkarnie mogę otaczać się koronkami.

Czas na rozwiązanie  candy, zdążyłam nawet trochę przed terminem, chociaż bałam się, że zajmie mi to więcej czasu. Bardzo Wam wszystkim dziękuję za miłe słowa, bardzo pochlebne komentarze, uczestnictwo w mojej zabawie i przyłączenie się go grona  obserwatorów mojego bloga, chociaż nie było to koniecznością. Naprawdę jestem zaskoczona.  Dziewczyny, jesteście fantastyczne, zyskałam wiele ciekawych znajomości i  poznałam bardzo  interesujące blogi. 
Jeszcze  raz  dziękuję moim  stałym gościom i  nowopoznanym, było mi bardzo, bardzo   miło Was gościć.



W wyniku tradycyjnego losowania (jeśli ktoś zostawił dwa komentarze, to liczyłam jako jeden) moja nagroda wędruje do


Iwona, gratuluję i bardzo proszę o kontakt
 A skoro kolor niebieski już się pojawił, to pozwolę sobie pokazać jeszcze kilka migawek niebieskich  z pięknie kwitnącym storczykiem.




34 komentarze:

  1. Gratulacje dla Iwony.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wzięłaś udział w moim konkursie, pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  2. Niestety to nie ja jestem szczęsciarą ;(
    Iwono gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za udział w candy i na pewno zorganizuję kolejne.
      Serdeczności przesyłam.:))

      Usuń
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję Iwonie wygranej:))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeja! A ja właśnie siadłam żeby jakiegoś posta napisać ... a tu taka miła niespodzianka :-)
    Cieszę się bardzo że będę posiadaczką takich cudnych rzeczy z duszą
    Dzięki, dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, podaj mi adres na maila do wysłania przesyłki, gratuluję.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  5. Cudny abażur. Pomysłowe wykonanie. A Iwonce gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że abażur się podoba, miłego dnia Ci życzę.
      Serdecznie pozdrawiam.:)

      Usuń
  6. Dziękuję za zabawę i gratuluję!
    A koronki super! Ja uwielbiam koronki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie koronki dopiero niedawno zaczęły się podobać, ale ponoć gust nam się zmienia co 7 lat, wiec na razie będzie koronkowo.
      Cieplutko pozdrawiam.:))

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za udział, zapraszam, bo na pewno będą następne.
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń
  8. Lampa wygląda cudnie! Sama mam jedną rozłożoną na części i nie mam na nią pomysłu, bo nie wiem co zrobić z tym brzydkim "złotym" kolorem i tym chętniej oglądam wszelkie lampowe przemiany.
    Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga, dziękuję za miłą zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pomysłów trzeba korzystać, dziękuję za udział w zabawie.
      Serdecznie pozdrawiam.:))

      Usuń
  9. Lampa pomysłowa, wygląda bardzo ładnie. Piękny storczyk, mój też teraz kwitnie :)
    Pozdrawiam.
    Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, u mnie ponownie zakwitł jeszcze grudnik, ale im więcej kwiatów, tym milej.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  10. Już wczoraj podziwiałam ale nie zostawiłam śladu:)))Twoje niebieskości są piękne a koronkowy abażur bardzo romantyczny:)))ja zakładam odpowiedniej wielkości serwetkę ale nie umiem tak ładnie przykleić:)))gratuluję zwyciężczyni:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł z założeniem serwety, ale bałabym się pożaru.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  11. Abażur cudnie wyszedł i te niebieskości ...zawsze miło na nie spoglądam:)
    Gratuluję zwyciężczyni :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, nie sądziłam, że tak polubię koronki i różowości, ale widocznie to nowy etap w moim życiu.
      Pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni pięknej wygranej.
    Uwielbiam Twoje niebieskości. Masz ich sporo!!!!
    Ja stałam się minimalistką a przecież lubię takie piękne przedmioty.
    Celu, wszystko co tworzysz bardzo mi się podoba. To nie jest jakieś przymilanie ale prawda.
    Lampa jest cudna.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo mi miło czytać tyle pozytywnych opinii.
      Ja z kolei wpadłam w jakieś szaleństwo z tymi ozdobami, a byłam minimalistką.
      Pozdrawiam serdecznie. :))

      Usuń
    2. Naprawdę bardzo mi miło czytać tyle pozytywnych opinii.
      Ja z kolei wpadłam w jakieś szaleństwo z tymi ozdobami, a byłam minimalistką.
      Pozdrawiam serdecznie. :))

      Usuń
  13. Wow! Iwonka, gratuluję :-) Musze się przyznać, ze pierwsze moje wygrane candy, bylo własnie u Iwonki, stąd sentyment wielki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za udział w zabawie, pierwsze candy, jak wszystko co pierwsze pamięta się zawsze.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Ci, ze przyłączyłaś się do wspólnej zabawy.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wygranej! :)
    Lampa śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo i pozdrawiam cieplutko.:))

      Usuń
  17. Dziękuję za zabawę. Gratulacje dla Iwonki :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję, że przyłączyłaś się do zabawy.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  18. Gratuluje Iwonie, przegapilam Twoje candy...

    Sliczny abazur.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget