Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

czwartek, 7 sierpnia 2014

Jeszcze trochę wody

Witam serdecznie. 
Nie odzywałam się przez kilka dni, bo miałam uroczego gościa-synową. Dzisiaj wrzucam kilka fotek do oglądania, żebyście o mnie nie zapomnieli, a następny post będzie naprawdę z dreszczykiem.

 Tajemnicza nazwa Sabaudia, kraina  historyczna  w południowo-wschodniej Francji, we francuskich  Alpach. To tutaj znajduje się niewielkie, ale śliczne miasteczko Annecy, które znalazło się w programie naszej autokarowej wycieczki.  Liczne kanały oraz mosty sprawiają, że  zwana jest alpejską Wenecją. Ta prawie pięćdziesięciotysięczna  miejscowość znana jest z uprawianych  sportów wodnych.  Warto przepłynąć się stateczkiem po jeziorze o tej samej nazwie.  

 


Trochę za mało zdjęć, ale nie chcę nadużywać cierpliwości moich gości nadmiarem swojej fizjonomii. 
Mam nadzieję, że widok wody chociaż trochę Wam pomógł w przetrwaniu gorąca. 
Liliowiec z mojego ogródka dla cierpliwych.

Cały czas pracuję nad wyglądem bloga, widać już, mam nadzieję, zmiany, jeszcze  nie wszystko ogarniam, ale jest coraz lepiej.   Zapraszam do siebie i dziękuję za odwiedziny.
                                               Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget