Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

wtorek, 1 października 2019

Dyniowe kompozycje

Patrzę przez okno i widzę, jak szybko zadomowiła się jesień w lesie i w ogrodzie, a w domu też lubię stworzyć trochę jesiennego klimatu. Myślę tu o złotej pięknej jesieni, która rozkwita kolorami i którą większość z nas lubi. Niezastąpione w jesiennych dekoracjach są dynie, a ponieważ nie zdążyłam wyhodować  prawdziwych dyń, więc wykorzystałam dynie dawno zrobione. Przez cały rok siedzą sobie zamknięte w pudełku i czekają na jesień, gdy mogą  pokazać się w nowych aranżacjach. Zawsze znajduję im inny kąt i inny pomysł, tym razem w mojej pracowni.
Jak wykonać dynie pokazałam w tym poście /kliknij/ 
Wszystko zależy od naszej pomysłowości, u mnie dyńki mają przeróżne kolory i zrobione są z różnych materiałów, nawet ogonki są z różnych materiałów, wykorzystałam laski cynamonu, białe szpulki po niciach, albo druciki  owinięte sznurkiem. Pełna dowolność, a radości przy ich robieniu mnóstwo.








 Kochani, dziękuję Wam, że nie zapominacie o mnie, dziękuję za  komentarze.
 Kwiatki dla moich gości.
Pozdrawiam Was cieplutko.:))





16 komentarzy:

  1. Taką piękną, domową jesień jestem nawet skłonna polubić :-) Moja dynia, taka ze 30 kilogramów, zarezerwowała sobie następny weekend, jak ją przerobię to obawiam się, ze na inne dynie nie starczy mi sił;-) Pozdrawiam jesiennie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, wolałabym 30 kilo prawdziwej dyni, niż te moje.:)Przyjemnej pracy, pozdrawiam cię serdecznie.:))

      Usuń
  2. Śliczne są Twoje dynie i pięknie je wyeksponowałaś:))ja też lubię złotą jesień:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam cię serdecznie.:))

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba kompozycja z obrazem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest Twoja jesienna dekoracja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow🔥majstersztyk na salony
    Ja niestety dwie lewe ręce mam do takiej pracy
    Pełen podziw

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zapominamy o Tobie nic, a nic! :) Wspaniałe są Twoje dynie i zawsze mi się podobały. Mnie się zresztą podoba wszystko, co widzę na Twoich zdjęciach, nadajesz im taki klimat, jakby dawnych lat, widzę dom pełen miłości. Podoba mi się wystrój i ja to muszę wręcz napisać, bo mi się podoba bardzo. Także nie zapominam, a codziennie dziękuję za Twoja osobę. Duży uśmiech posyłam centralnie do Ciebie. :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cecylio, Twoje dekoracje jesienne są przepiękne. Obraz jest świetny doskonale pasuje do całości. Nigdy o Tobie nie zapominam, zawsze po kilka razy czytam Twój post i dlatego czasem zapominam o napisaniu komentarza. Te straszne wichury spowodowały uszkodzenie linii energetycznych. Dwa dni byliśmy bez prądu. Najwyższa pora pomyśleć o agregacie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jesienna dekoracja!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękne i pomysłowe te dynie, cudne z nich jesienne dekoracje powstają. Aż sobie faktycznie zerkałam jak je robisz i okazują się całkiem proste a efekt jest :).
    Jesień owszem jest piękną porą roku o ile nie jest zbyt deszczowo i wietrznie, a pogoda ostatnio szaleje, dziś to nawet przymroziło u mnie. Zdecydowanie wolę te cieplejsze pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowy Dobromir z Ciebie:-))) Super alternatywa dla prawdziwych dyń i mają tę zaletę, że nigdy nie zgniją:-))) Super dekoracje:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie dynie. Śliczne dekoracje jesienne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget