Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 14 czerwca 2019

Czwórko, dziękuję za "Muszelkowe ozdoby na zimę"

Program czwarty Polskiego Radia znałam od lat, ale o tym, że  przeszedł metamorfozę i jest inny niż wszystkie radia nie wiedziałabym, gdybym jakiś czas temu nie otrzymała maila od wydawcy tego programu.  Zostałam zaproszona do programu czwartego do audycji p..t. Najlepszy dzień tygodnia,
 „ Zajęcia praktyczno -techniczne.  Audycja polega na zaprezentowaniu ciekawych pomysłów ze świata blogowego i  odbywa się w każdy piątek o godz 8.00. Pani wydawcy tego programu wpadły w oko moje wyroby z muszli i dzisiaj ... już jestem po programie.
Dlaczego Czwórka to dość nietypowe radio? Bo można je oglądać w internecie  lub słuchać, ale nie w radiu, tylko  na komórce.
W budynku Polskiego Radia byłam po raz pierwszy. Studio radiowe to miejsce szczególne, panuje tu półmrok, drobinki radiowego pyłku aż migoczą  w sztucznym świetle. To miejsce zmusza do zniżenia głosu, wytłumia, no magia po prostu. Tajemniczości dodają wszystkie urządzenia, a atmosfera po prostu przeniosła mnie w inny wymiar lub na inną planetę. Wszystko było magiczne...
Tak się zastanawiam, czy kiedykolwiek mogłam pomyśleć, że będę w prawdziwym radiu?  Nawet o tym nie marzyłam, a wniosek z tego? Bez względu na wiek korzystajmy z tego co nam życie przynosi, chwytajmy każdą szansę, która może nas wzbogacić w przeżycia, dodać pozytywnej energii, wzmocnić naszą samoocenę.
Spełniajmy marzenia, nawet te najprostsze, czasami wystarczy tylko chcieć i  nie bać się podejmowania nowych wyzwań.

Miałam cztery wejścia po cztery minuty, w trakcie których  pokazałam prawie wszystkie moje muszelkowe  tworki, atmosfera w studiu była bardzo miła, z prowadzącym program Kubą  (przesympatyczny  Jakub Jamrozek o pięknym, aksamitnym głosie) udało się nam zrobić wiszącą ozdobę z muszelek.  Dla mnie było to całkowicie nowe doświadczenie, trochę stresu i naprawdę spora dawka emocji.
Na razie  można tu przeczytać i posłuchać   Muszelkowe ozdoby na zimę
Dziękuję za świetną atmosferę i miłą zabawę.
Aby obejrzeć moje posty  o muszelkach, wystarczy w etykietach nacisnąć "muszelki"

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i dziękuję za odwiedziny.:)

12 komentarzy:

  1. To musiało być naprawdę niesamowite przeżycie, a wspomnienia zostaną do końca życia... Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę było magicznie i przeżycie czegoś innego dało mi ogromną satysfakcję.Pozdrawiam również słonecznie.:))

      Usuń
  2. Gratuluję. Nie każdemu przytrafi się taka przeżycie być w radio. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,gdybym nie skorzystała z zaproszenia na pewno bym żałowała.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  3. Fantastycznie! Cieszę się wraz z Tobą. :) A muszelkowe ozdoby faktycznie robisz niesamowicie urokliwe. :) Miłego weekendowania Celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa. Zawsze się bałam, że muszelki są zbyt banalne, ale... przyniosły mi wiele radości.
      Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.:)

      Usuń
  4. Gratuluję występu, robisz piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh Gratuluję. :) Jakież to musiało być magiczne przeżycie. Na bank wspomnienie tego dnia będzie radowała jeszcze wiele, wiele razy. Cieszę się razem z Tobą. Jesteś bardzo utalentowana, pomysłowa i taka kobieta musiała się znaleźć w radiu. Najserdeczniej pozdrawiam. :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow:-))) Gratuluję występu w radiu, to musiało być przeżycie:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Celus czysta reweacja. Tesknie i obiecuje Was odwiedzic

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Cecylio!
    Gratuluję z całego serca. Czytałam Twój post zaraz po opublikowaniu. Cieszyłam się razem z Tobą, że zostałaś doceniona i zaproszona do Czwórki. Domyślam się, że było to niesamowite przeżycie! Wyroby z muszelek są prześliczne i bardzo oryginalne.
    Ściskam Cię mocno i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję o cieszę się razem z Tobą. Wyroby z muszelek są przepiękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget