Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 16 marca 2018

Wielkanoc 2018.

Może pamiętacie moje poprzednie dekoracje bardzo rozbuchane, kipiące kolorami i  fakturami. W tym roku postawiłam na naturalność i spokój, myślę, że to  wpływ miejsca, w którym mieszkamy. Wykorzystałam też dekoracje z poprzednich lat, w niektórych coś dodałam, z niektórych coś usunęłam. Główną rolę gra mech, którego mam pod dostatkiem koło domu.  Wszystko jest zrobione na chwilę, nie przyklejałam klejem, bo na pewno jeszcze będę coś zmieniać.



 
  

Nowością jest wielkanocne bonsai, do którego też wykorzystałam poduchy mchu, a  jeśli jest japoński klimat to azalie też  być muszą.

 


Dziękuję pięknie za Wasze komentarze, kochane jesteście.
Pozdrowienia ślę cieplutkie na przekór kapryśnej pogodzie.

 



28 komentarzy:

  1. Cecylio!
    Przecudne, bardzo naturalne stroiki. Wielkanocne bonsai jest strzałem w dziesiątkę, coś fantastycznego.
    Pogodnego, ciepłego weekendu z zapachem wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo naturalne ozdoby:)))u nas zrobiło sie tak zimno że nawet się myśleć o świętach nie chce:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie naturalne dekoracje lubię najbardziej :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dekoracja bardzo ładna i świetny pomysł wykorzystania mchu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje stworzyłaś. U nas zimno i to bardzo, ale zajrzę do ogrodu w poszukiwaniu mchu. : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jajka . Oj, muszę zapamiętać pomysł.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dekoracje, takie eko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne dekoracje! Bonsai mnie zachwycił. Za Twoim pozwoleniem chętnie skradłabym ten pomysł na wielkanocne dekoracje. Dzięki za odwiedziny na moim blogu i pozostawienie tak miłego komentarza. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz pozwolenie, dzielimy się tutaj pomysłami. Miło mi, że Ci się spodobały dekoracje.:))

      Usuń
  9. Wspaniałe dekoracje!!! Piękne jajeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne dekoracje! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona Twoimi dekoracjami sa cudowne .Podziwiam pomysł i wykonanie.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie!!! Z wielką przyjemnością oczekuje się świąt w takim otoczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kompozycje! Dobry pomysł z zestawieniem barw - są one takie naturalne, przyjemne dla oka 😉 Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te Twoje naturalistyczne dekoracje !!! Wspaniałe pomysły !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam mech. Toż u Ciebie zawsze jest oryginalnie, nigdzie nie ma tak, jak u Ciebie. Twoje ozdoby są super fantazyjne. Cudowne jajka, z włóczki. Bombowe. Cóż za ceramika w tle, no nieziemska. U Ciebie to wszystko mi się podoba, a ja wybredna. hehe Dosłownie wszystko, co pokazujesz, wpada mi w serducho. <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget