Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 10 października 2022

Dekoracje jesienne

 

Nareszcie jesień pokazała się z lepszej- tej piękniejszej strony . Pojawiło się słońce i przyjemna pogoda, więc czas na jesienne dekoracje.  Na tarasie królują hortensje i  kalina czerwona, która każdego roku ma piękne czerwone owoce. Tego krzewu przez całe lato prawie nie widać, ale wiosną przyciągają wzrok białe kwiaty, a jesienią czerwone kulki. Mam mnóstwo astrów, które idealnie nadają się do jesiennych bukietów. Pozostawione w wazonach na zewnątrz bardzo długo utrzymują piękny wygląd, w domu jest im zbyt ciepło.



W domu królują  dynie Baby boo, które obficie pokryły  pęcherznicę i tuje. Poza tym jesiennego uroku, jak zawsze  dodają białe lewkonie i rozchodniki. 






Kochani, przesyłam Wam ostatnie różane  bukieciki i ciepłe życzenia tej nieciepłej jesieni. 
U mnie tej nocy był już pierwszy przymrozek.:(((




27 komentarzy:

  1. Dynia bomba booo. Nie mogę się dochowacć.cudasne...i korale, i kwiaty hortensje. Cudowna jesień. Słoneczko niech dopisuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też był w nocy przymrozek i wyjątkowa pełnia, dawno już nie obserwowałam tak jasnej nocy:) Ale dni są ciepłe i słoneczne - typowa złota jesień. Fantastyczne dekoracje, uwielbiam bukiety z hortensjami. Serdeczności Cecylko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje jak zwykle u Ciebie. U mnie w domu królują dalie. U nas nie było przymrozków, ale podobnie jak u Ewy wyjątkowa pełnia, ale ja lubię jak w nocy jest jasno. Dni są słoneczne i ciepłe więc chodzimy po lesie i zbieramy grzyby. Ogród czeka na swoją kolej. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje jesienne dekoracje są przepiękne:)))małe dynie urocze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są Twoje jesienne dekorcje, a to dopiero jej początek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, pomijając wazonik z różami, ciężko wybrać, który najbardziej mi się podoba. Ale zdecydowałam - ten z białymi dyniami, szóste zdjęcie. No i taki pomysł mam, że wszystkie Twoje stroiki pasowałyby na widokówki. Co powiesz?
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te dekoracje. Bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hortensje i kalina...jestem u brata na działce i ma on i hortensje i kalinę...więc będzie kradzież i do Warszawy zabiorę sobie taki właśnie bukiet.
    dyńki są absolutnie zachwycające...
    i marcinki, czyli wszystko...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda po mistrzowsku. Jak zdjęcia z jakiegoś czasopisma domowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesień to bardzo sycąca pora roku i nic dziwnego, że tyle piękna wtedy powstaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie się zrobiło tej jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cecylio, u Ciebie jak zwykle oszałamiająco. Zachwyciły mnie Twoje bukiety z hortensją i kaliną. Przecudnie prezentują się w tych aranżacjach maleńkie dyńki Baby boo. Bukiecik z różami wygląda nie tylko bardzo elegancko ale i romantycznie. Owszem od kilku dni w dzień świeci słońce ale wieczory są bardzo chłodne i dom trzeba ogrzewać.
    Droga Cecylio, przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zrobiłaś te dekoracje, Celu. Ja teraz, jak jadę gdzieś z wizytą, zawożę hortensjowe kwiaty łączone w bukiecie z trawą zebriną. Bardzo ładnie to wygląda. Bardzo klimatycznie to u Ciebie wygląda, ogromnie mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ukrywam, że pozazdrościłam tych białych dyniek. Muszę sobie gdzieś zapisać, żeby wiosną wyhodować, bo są piękne. Póki co mam pomarańczowe i zielone i do czasu, aż nie zostaną zjedzone, także służą za dekorację:)

    OdpowiedzUsuń
  15. O tak na razie kolorowa jesień wynagradza nam te brzydkie dni jakie za nami. Pięknie wygląda przyroda, A u Ciebie dodatkowo piękne i pomysłowe dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Celu, u Ciebie jak zawsze pomysłowo, pięknie i klimatycznie - wokół i we wnętrzach domu! Dodałaś uroku jesieni tymi nastrojowymi dekoracjami :-))
    Ślę moc pozdrowień!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Celu - toż to same cudności :-)) Gratuluję talentu dekoratorskiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne dekoracje, astry w białym koszyczku wyglądają magicznie. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tu pięknie! A ja nawet lubię jesień. Zapraszam do siebie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kompozycje ogrodowe i domowe :) Jak zawsze u Ciebie Celu :)
    A ja dziś pomyślałam o tym, jak mam przechować begonie, które nadal obficie kwitną. Niestety nie mamy ani piwnicy ani strychu, co bardzo utrudnia przechowywanie, a rano widzę już przymrozki. Zawsze spędza mi to sen z powiek. Musimy transportować do rodziców, nie ma innego wyjścia. Z tego powodu pozbyłam się już oleandrów w wielkich donicach. Cóż, bardzo ich żałowałam, bo udało mi się przywieźć sadzonki z Włoch :) Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te dyńki Baby boo! Chyba jeszcze takich nie widziałam. Ciekawie dekorują przestrzeń. Pozdrawiam serdecznie fantastyczną ogrodniczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam wszelkie formy dekoracyjne, bo nie umiem. Jestem chłopczycą i... Mój dom jest surowy, męski, minimalistyczny w ozdobach... u Ciebie są piękne dekoracje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Celu, jak zawsze podziwiam Twoje przepiękne dekoracje jesienne! I hortensje z kaliną, i astry w białym koszyku, i róże w wazonie, no i dekoracje z dyniek - wspaniałe, pomysłowe, pełne uroku... Uwielbiam takie klimaty. U nas już był pierwszy szron na trawie, ale koło południa jest słonecznie i ciepło. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się napatrzeć na Twoje dekoracje! Piękne :) Masz świetny zmysł artystyczny. Nic tylko się inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj pukaniem deszczu za oknem Celu
    Takie dekoracje mogą rzeczywiście rozświetlić tak szary, jesienny dzień
    Pozdrawiam końcówką urlopu

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne Celu, pieknie skomponowane, brawo :) Uściski.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget