Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

poniedziałek, 21 października 2019

Jesień w Arboretum w Rogowie

O płonącym Rogowie słyszałam ostatnio kilka razy w telewizji, a  na blogu  Zimozielony ogród  Andrzej pokazał niesamowite zdjęcia z tego miejsca. Płonący, bo kolory które pojawiły się na drzewach sprawiają wrażenie pożaru, ogniście czerwone, podkreślone jeszcze przez promienie słoneczne. 
Musiałam w niedzielę zobaczyć ten spektakl, żeby  nasycić się kolorami, odmianami i widokami.
Po raz drugi byłam w  Arboretum SGGW w Rogowie i to co mnie zaskoczyło najbardziej, to dosłownie sznury samochodów i nieprzeliczone tłumy odwiedzających, niektórzy tylko podziwiali, większość uzbrojona w aparaty i telefony uwieczniała ten cud natury. Staram się robić zdjęcia bez ludzi, ale tego dnia musiałam długo czekać na dogodny moment, żeby pstryknąć... W tej powodzi kolorów trudno było się zdecydować czy patrzeć w górę drzew, czy pod nogi, brodzące w różnokolorowych  liściach.
W zachwycające kolorami szaty przystroiły się wszystkie drzewa, i te zielone i te w odcieniach żółci. Ale najpiękniejszymi  kolorami witają jesień klony, moje najukochańsze palmowe i japońskie, od różu poprzez czerwienie do burgundów, tworzą prawdziwy raj dla oczu. 
Moje zdjęcia nie oddają w pełni tej feerii barw, są to raczej impresje, bo tak mi wczoraj impresjonistycznie w duszy grało.


















Akurat impresje! Źle ustawiłam aparat, a może robiłam zdjęcia pod światło, a może z lampą ? Ale impresje są:)))
Kochani, moc serdeczności Wam przesyłam. :)))

25 komentarzy:

  1. Wspaniały! To tak, jakby powstały obrazy impresjonistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie:))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory jesienne są imponujące:-)) I dlatego pomimo, że nie lubię grabić liści u mnie i tak drzewa liściaste wygrywają z iglakami. Te jesienne kolory to coś fantastycznego:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpiękniej przebarwiają się klony palmowe, bardzo dużo liści już spadło na ziemię.
      Cieplutko pozdrawiam.:))

      Usuń
  4. Piękne krajobrazy ! Gra światła i ciepłych barw ! Cudnie !!! Do Rogowa się nie wybiorę, bo za daleko, ale warto pojechać do najbliższego arboretum lub ogrodu, by nacieszyć oczy złotą polską jesienią. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rogowie to już nawet czerwona polska jesień. Już drugi raz zaskakuje nas taka piękna jesień.
      Serdecznie pozdrawiam.:))

      Usuń
  5. Jest tam wręcz baśniowo. Piękne zdjęcia, te barwy. Kocham jesień, a ta z Twoich zdjęć, to już mnie powala. W mig po przeczytaniu posta wpisałam nazwę w Google. Daleko ode mnie... typowe, pomyślałam. Cieszę się, że wiem już o tym miejscu, że mogę teraz, choć tak je zobaczyć. Może i kiedyś uda się tam pojechać, wiara jest i chęci też. :))) Pozdrawiam cieplutko, mega baśniowy, dla mnie idealny post. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, jeśli jest wiara i chęci to na pewno Rogów odwiedzisz. Drugą piękną porą jest tam wiosna, gdy kwitną różaneczniki.
      Cieplutko pozdrawiam.:))

      Usuń
  6. Widoki po prostu jak z bajki. Jest dosłownie baśniowo pięknie. Te wszystkie gorące, przenikające się nawzajem barwy. I jak tu nie kochać jesieni :)))
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką jesień wszyscy kochamy.stad w Rogowie było mnóstwo ludzi i wszyscy zgodnie zachwyceni!!!
      Cieplutko pozdrawiam.:))

      Usuń
  7. Cecylio!
    Z Rogowa przywiozłaś przecudne obrazy impresjonistyczne. To arboretum posiada ogromną kolekcję klonów, które szczególnie jesienią dostarczają niezapomnianych wrażeń. Oglądałam zdjęcia u Andrzeja i nie mogłam oderwać od nich oczu. Dzrewa autentycznie płonęły.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Andrzej zrobił fantastyczne zdjęcia, był w arboretum wcześniej, gdy większość liści była jeszcze na drzewach. Moje kochane klony mnie nie zawiodły.:))
      Serdecznie pozdrawiam.:))

      Usuń
  8. Wspaniałości, cudowna uczta dla oczu i duszy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło.
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia wyszły, jak malowane pędzlem obrazy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha się nabrałam, przeczytałam pierwsze zdanie i się wystraszyłam, ze pożar tam wybuchł ;p ale dobre porównanie z tym płonącym :) Pięknie wygląda, cudowne zdjęcia. Zgodzę się z przedmówczynią jak pędzlem malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście można oczy nacieszyć kolorami. Piękna jest nasza polska złota jesień! Pozdrawiam serdecznie!😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak tam pięknie, piękna jesień~!

    OdpowiedzUsuń
  14. Impresje, niezależnie od tego, czy zamierzone, czy nie, wyglądają tak pięknie i tajemniczo, że zaczynam wątpić w swoje "nielubienie" jesieni ;-) Pozdrawiam z szarej Wielkopolski:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Wow!
    A tak mi brakowało w moich stronach tych pięknych kolorów jesieni. Nawet w Bieszczadach nie udało mi się złapać tego momentu w tym roku. Dziękuję - piękne kadry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie na Twoim blogu. Mamy chyba podobne poczucie estetyki. W Rogowie nie byłam, ale znam arboretum ze zdjęć i relacji z forum ogrodniczego. Pięknie tam o tej porze. Faktycznie wyszły impresje! A ja przecierałam oczy, ale artystycznie ok! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity widok, uczta dla oczu.☺️

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie przebarwione liście drzew. Widoki jak z bajki!!!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget