Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

czwartek, 29 listopada 2018

Muszelki świątecznie.

Kilka razy prezentowałam jak wykorzystuję muszelki  w wiankach, osłonkach na świece itp. Ozdoby świąteczne z muszelek też  Wam pokazywałam dwa lata temu, w tym roku ponownie zaszalałam, ale mam usprawiedliwienie, po prostu opróżniam zapasy i staram się z materiałów zalegających na półkach zrobić  coś, co się przyda chociażby do powieszenia na choince. 
Aby nie tracić czasu zaczęłam słuchać audiobooków, REWELACJA! Nie śmiejcie się ze mnie, ale przy tej pracy mogę się skupić na słuchaniu książek. Niedawno odkryłam  Charlotte Link, która  pisze  kryminały z "psychologiczną głębią". Polecam.










 Na koniec zostawiłam muszelkowe aniołki i mini-szopkę.




Przedświąteczny czas nie sprzyja serfowaniu po blogosferze, rzadko się udzielam i przepraszam, że nie zawsze komentuję.  Serdeczności moc Wam przesyłam.:))

27 komentarzy:

  1. Przepiekne dekoracje, ale aniolki i szopka podbily moje serce, bardzo pomyslowe i cudnie wykonane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszelkowe aniołki są przeurocze.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie muszelkowe dekoracje są prześliczne ale aniołki i szopka są zachwycające.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne - zwłaszcza te ostatnie z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej zachwyciły mnie aniołki, a pomysł choinki z muszelkowymi, czyli raczej kojarzącymi się z latem, ozdobami jest bardzo zaskakujący i niesztampowy, oj lubię takie pomysły:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby, masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie wykorzystałaś muszelkowe przydasie. :) Twoja inwencja twórcza poszalała i to ze spektakularnym efektem. :) Brawo! Twórczość Charlotte Link i ja znam - także z audiobooków, które często towarzyszą mi w dniu codziennym. Z tego też powodu śmiać się z Ciebie (i siebie przy okazji) na pewno nie będę. ;) Audiobooków słucham sprzątając, gotując, malując, a nawet ćwicząc. ;) Wykorzystuję w ten sposób czas podwójnie. Oczywiście nie zrezygnowałam z czytania papierowych książek, ale słuchając jestem w stanie poznać ich o wiele więcej. Znajomi nie dziwią się nawet, gdy zobaczą mnie w ogrodzie ze słuchawkami na uszach, porządkującą rabatki, zatopioną w wysłuchiwanej historii. ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje. Zainspirowałaś mnie, aby też zrobić sobie klika takich ozdób na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka Celinko stworzyłaś. Cudeńka.
    I ja mam muszelki, ale Twojego daru nie mam....

    Pozdrawiam ciepło w andrzejkowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne ozdoby!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i niepowtarzalne sa takie muszelkowe ozdoby:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. They are very beautiful and elegant.

    Please visit: https://from-a-girls-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne są te muszelkowe aniołki ! Ja też słuchałam kilka audiobooków, ale ważne jest jaki lektor czyta. Pod tym względem chyba nie trafiłam zbyt dobrze.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne muszelkowe ozdoby! Świetny pomysł aby nimi ozdobić choinkę. Miniaturowa szopka z muszelek powinna znaleźć się na jakiejś wystawie. Co za kunszt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież Ty szokujesz na całego. Boskie ozdoby, no mega oryginalne, w życiu takich nie widziałam. Brawo, totalny zachwyt. Podziwiam wykonanie i przede wszystkim pomysłowość. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. 38 year-old Software Consultant Bar Terbeck, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like Joe and Knapping. Took a trip to Historic Centre of Guimarães and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget