Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 17 listopada 2018

Zima? Czas na bombki.


Każdego roku staram się zrobić nowe dekoracje na choinkę, tym bardziej, że  w nowym domku przybyło  miejsc do ozdabiania. Eksperymentuję więc i tak powstały bombki akrylowe ozdobione koronką i  kilka  dzwonków dekupażowych
 



Trochę trwało, zanim wreszcie odnalazłam pudełko z obrączkami do serwetek, które już dawno kupiłam i dawno też ozdobiłam.  Obrączki pomalowałam na biało, nakleiłam gipiurę, pomalowałam, teraz je  lekko pozłociłam.



Jeszcze kilka dni temu była jesień, a dzisiaj od rana towarzyszą nam prawie zimowe widoki. Nie sądzę, żeby taka pogoda się utrzymała dłużej, ale z niepokojem patrzę na moje młodziutkie roślinki, czy wytrzymają ten spadek temperatury. Do ostatnich dni kwitły niestrudzenie liliowce i floks szydlasty. Najbardziej zachwyca mnie krzewuszka, która kwitnie od wiosny. Sarenka też mnie zachwyca:))
 
 



Kochani, wszystkiego dobrego Wam życzę na nadchodzące dni. :))

13 komentarzy:

  1. Jak nic nadchodzi zima... Pięknie prezentują się Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombki mnie oczarowały :)
    U mnie też przymrozek z rana ale nie taki mocny jak u Ciebie. Ogromnie się cieszę bo zabrałam jedną roślinę do domu, miałam dzisiaj... ale tak mocno wczoraj coś mi mówiło zabierz już dziś. A dziś już by przemarzła i byłoby po niej :)
    A teraz świeci słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje , dzwonki są fantastyczne :) Jak przybyło miejsca w nowym domu to trzeba to wykorzystać jak najbardziej !
    Oj , idzie ta zima , idzie ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje. Szczególnie ta czerwona poisencja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne dekoracje i piękne obrączki do serwetek.:) Uwielbiam koroneczki i taki romantyczny styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne są te bombki z gipiurą !!! Moja koleżanka robi takie, ale to nie jest wcale takie łatwe, bo wymaga dokładności i czystości w klejeniu. Pudełeczko z obrączkami na serwetki - przepiękne !!!
    Cudnie zmienia się nam krajobraz - z pięknej jesieni do pierwszych zimowych przymrozków. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przymrozek! Ogród masz piękny, nawet sarna zawitała :) Bombki pomysłowe, a obrączki do serwetek bardzo eleganckie i szykowne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne dekoracje wykonałaś. Pudełeczko z orączkami skradło moje serce. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż poczułam świąteczną atmosferę;-) piękne ozdoby, szczególnie bombki z gipiurą przypadły mi do gustu, może dlatego, ze marzą mi się od dawna akrylowe bombki ubrane we frywolitkę. A jesień nas rozpieściła w tym roku niesamowicie i w sumie to mogłaby jeszcze troszkę porozpieszczać, ale cóż... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Celu cudowności, proszę umieść zdjęcie choinki, aby można było podziwiać całość:). Taka kolej rzeczy, że po jesieni czas na zimę:). Piękne zdjęcia i przesyłam moc uścisków:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ozdoby!!!Przepiękne pudełeczko z obrączkami!!! Wspaniałe zdjęcia!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Cecylio, dekoracje z gipiurą są przepiękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszkowe dekoracje - eleganckie - ciekawa jestem czy będę miała w tym roku czas na zrobienie jakiś dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget