Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

wtorek, 12 grudnia 2017

Proste pomysły ?

Powiedziałabym nawet, że są to bardzo proste pomysły. W tym roku było już trochę  naturalnych ozdób, w końcu zatęskniłam do błyskotek.  W dodatku po raz kolejny udało mi się oczyścić szuflady z zalegających tam ciągle koralików, sznurów "pereł" i tym podobnych ozdób. Jeśli macie trochę takich koralików, które wam się znudziły,  to któraś z moich propozycji na pewno się przyda.  Powstały dwie choinki i arcyproste zawieszki z koralików, które wystarczy nawlec na nitkę. 
Przy pierwszej choince perełki  wbijałam szpilką w styropianowy korpus, to praca dla naprawdę cierpliwych, prosty pomysł okazał się trudny w realizacji, w końcu musiałam uprościć, bo nie we wszystkie  perełki mogłam wbić szpilki.



 



Puchata choinka powstała z pasmanteryjnego wykończenia do zasłon, wystarczy owinąć nimi stożek, nawet nie musimy przyklejać, wykorzystałam zaledwie kilka szpilek.
Bardzo mnie cieszą Wasze komentarze, nie starcza mi czasu, żeby  na nie odpowiedzieć pod postem, ale u Was bywam systematycznie.
Kochani, serdeczności moc  Wam przesyłam.:)) Do następnego razu.!


28 komentarzy:

  1. Sporo tych perełek, choinka piękna. I rzeczywiście prosta w wykonaniu, tylko trzeba mieć taką szufladę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Celu, całkiem dobrze rozumiem Twoją tęsknotę do błyskotek, bo ja mam podobnie. Wcześniej miałam ciśnienie na naturalne dekoracje i takie przeważnie robiłam, ale od kilku sezonów tęskno mi jakoś tak do błyskotek i glamour ;)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cecylio,
    przecudne i bardzo pomysłowe obie choinki. Być może druga jest łatwiejsza i możliwa w wykonaniu ponieważ to wykończenie pasmanteryjne prawdopodobnie można kupić. Mam tylko trzy sznury ulubionych perełek więc nie przeznaczę ich na choinkę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam szuflady z taką zawartością :) Ale na takie zawieszki to może bym coś znalazła ;) Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe ozdoby świąteczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Just wonderful, my friend! A fantastic idea and a great work. All my best and a happy happy Christmas time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne choinki. Robiłam kilka lat temu choinkę z perełek ale już się nie pokuszę tak trudno było mi z tymi szpileczkami. Na drugą mogę się pokusić tylko pasmanterii brak. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie choinki. Bardzo pięknie Ci wyszły. Ta druga jest bardzo oryginalna, jeszcze nie widziałam takiej. Świetna. <3 Miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Proste są najpiekniejsze! Bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wygląda choinka z taśmy frędzelkowej ! Zawieszki z koralików też będą piękną ozdobą świąt. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Celu jesteś prawdziwą czarodziejką, spod Twoich zdolnych paluszków wychodzą cuda!!! Pięknie i życzę Ci miłego tygodnia w tych zawirowaniach przedświątecznych:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, ale wykonanie dość pracowite. Efekt jednak jest śliczny. Radosnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  13. Perełkowa choinka wygląda pięknie ale nie miałabym cierpliwości do jej robienia :)
    pozdrawiam przedświątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Cecylio
    największy prezent na święta nosimy już w naszych sercach!
    Miłość i empatia są bezcenne i naszym największym dobrem.
    Życzę Tobie oraz Twojej rodzinie pięknych i spokojnych świąt!
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  15. Bo proste pomysły, to najlepsze pomysły a tak wykorzystane "błyskotki" to dodatkowo bardzo zaskakujące pomysły:-) Puchata choinka mnie uwiodła. Pięknych i Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te Twoje proste pomysły. Życzę Tobie i Twoim bliskim wspaniałych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne dekoracje. Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  18. No takie pomysły to tylko u Ciebie :) Koraliki już widziałam ale z taśmy do wykańczania zasłon? :) Efekt jest niesamowity, świetnie się prezentuje!!!
    Celu, na te ostatnie godziny świętowania życzę pięknych chwil, miłości i zgody. Nowonarodzony niech hojnie obdarza Was potrzebnymi łaskami. Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowe dekoracje wyczarowałaś. :) Brawo!
    Życzę Ci samych dobrych chwil i mnóstwa fajnych pomysłów w nowym roku.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Cecylio!
    Jestem zaniepokojona. Co się dzieje. Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku.

    Droga wirtualna Przyjaciółko!
    Życzę Ci w Nowym Roku nade wszystko zdrowia, miłości, szczęścia, radości...
    bogactwa, radości, szczęścia, ciepła…
    I mnóstwa miłości od Twoich najbliższych!
    Spełnienia marzeń i wszystkiego co jest piękne!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga Celu, niech Nowy Rok przyniesie Ci wiele radości, szczęście i miłości,
    a Twoje pasje niech nadal się rozwijają.
    Dużo zdrowia i spełnienia marzeń, życzę Tobie oraz Twoim najbliższym:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pomysłowe choineczki! Fajny pomysł z tą taśmą pasmanteryjną, szybciutko można wyczarować piękną ozdobę. Ale ta perełkowa robi szczególne wrażenie, widać że to precyzyjna praca wymagająca czasu i cierpliwości. Ale efekt mega!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę te perełki wyglądają znakomicie :) We wszystkich wersjach - jestem na TAK! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I really like your post good blog on site,Thanks for your sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget