Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

niedziela, 1 kwietnia 2018

Wielkanoc 2018

 Kochani.
Przyjmijcie  życzenia dobrych i spokojnych Świąt.
Niech każdej Waszej wspólnej chwili towarzyszy życzliwość, nadzieja i miłość.
Alleluja!




Słońce na chwilę mignęło w oknach, a teraz przy tej pogodzie ratuje i raduje mnie widok i zapach świeżych kwiatów oraz ogień w kominku(sic!) Wpadam na chwilkę, żeby Was odwiedzić i złożyć Wam spóźnione, ale serdeczne życzenia.
Moja pierwsza Wielkanoc  w nowym miejscu, moje wianki   trochę inaczej wyglądają w nowych okolicznościach. Dzisiaj kilka migawek i jajo, z którego jestem bardzo zadowolona.






Jeszcze raz wszystkiego najlepszego na nadchodzący tydzień.:)

16 komentarzy:

  1. Dziękuję i wzajemnie :)
    Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po maleńku przez podwórze
    idą dzieci kurze :
    w kropki,ciapki, malowanki,
    bo to miały być pisanki!
    Wesołego Alleluja !
    Piękny pisankowy żyrandol :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnego Alleluja, pieknie domek wystrojony u Ciebie na swieta, ja w trakcie remontu jestem, to nawet wiele nie szlalam...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. DROGA CECYLIO!
    SERDECZNE ŻYCZENIA RADOSNEGO ŚWIETOWANIA W GRONIE RODZNNYM I WYTCHNIENIA PRZY WIELKANOCNYM STOLE;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie i świątecznie:))za życzenia dziękuję i Tobie też serdeczności przesyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś zadowolona ze swojego nowego domu i życzę w nim radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogodnej, radosnej i rodzinnej Wielkanocy!

    Pozdrawiam ciepło:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie :) Piękne kolory i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klimatyczne miejsce stworzyłaś a teraz ta klimatyczna, Wielkanocna atmosferą.....
    zachęcająca do świętowania.
    Radości ze Zmartwychwstania Pańskiego życzę Wam nie tylko w oktawie Wielkiej Nocy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny, świąteczny klimat, jajo przecudne. I moje ulubione, różowe tulipany. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe okoliczności bardzo sprzyjają Twoim dekoracjom. Jest pięknie i tak wiosennie, że aż się rozmarzyłam a ogień w kominku na razie dla mnie równie nieosiągalny jak wiosna:-) Pozdrawiam poświątecznie i wiosny Nam życzę, nie tylko tej za oknem:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczo udekorowane, jajka na żyrandolu świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wnętrze :-) Mam nadzieję, że to był dla Ciebie cudowny czas :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale u Ciebie pięknie. :)
    Jajka na żyrandolu wyglądają bardzo fajnie ;) ja zawsze wieszam moje na gałązce -ale Twój pomysł też jest niezły! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajo faktycznie niczego sobie i coś mi się wydaje, że obydwie lubimy różowe kwiaty. :) Pozdrawiam ciepło
    PS. Ładnie aranżujesz swoją przestrzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget