Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 28 maja 2021

Zawieszki, zawieszki ...

 


Dawno nie było o tym, co powstało w ramach pracy moich niespokojnych rąk i nie doczekało się światła blogowego. Takie zawieszki powstały nie dość, że dość dawno, to już dawno  trafiły do konkretnych osób. Wykorzystałam  moje ulubione muszelki, perełki i inne koraliki, a kształt serca nadal bardzo mi się podoba i chyba jest formą bardzo lubianą przez większość nas.





Mam bardzo dużo materiałów, odpadków, ścinków, które zostały  po już wytworzonych pracach.  W ramach czyszczenia szuflad powstają więc kolejne  bibeloty- zawieszki. Wieszam je zwykle na drzwiczkach szafek i szuflad, czasami na ścianach pracowni, bo w niej dominuje klimat shabby.


Wszystkiego dobrego Wam życzę na nadchodzące dni, lepszej pogody i przede wszystkim dużo  odpoczynku.
Moc serdeczności Wam zostawiam.:))



29 komentarzy:

  1. Zawieszki są śliczne i na pewno przyniosły wiele radości obdarowanym osobom. Jak widać artysta potrafi wyczarować cuda z tego co znajdzie w swojej szufladzie. Udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło czytać takie pochwały, dziękuję.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  2. Piękne są Twoje zawieszki:)))motywy serduszka urocze:))Pozdrawiam serdecznie i również miłego wypoczynku życzę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszka są wdzięcznym tematem, dziękuję.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń

  3. Celu, toż Ty bardzo zdolną Dziewczyną jesteś! Piękne, gustownie dobrane dekoracje, kolory i projekty! I motyw serca jest cudowny! Brawo! Podziwiam!
    Wspaniałe są takie własnoręćznie wykonane prezenty dla miłych osób.
    Udanego weekendu, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie resztek w pracowni ! Serduszka są piękne ! Podoba mi się zwłaszcza te niebieskie. Pracownia musi być równie ładna, czego nie mogę powiedzieć o mojej . W mojej pracowni dominuje styl bałaganiarski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi wierzyć, że bałagan to moje drugie imię, zwłaszcza gdy wybebeszam szuflady i szukam materiałów.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  5. Pewne przysłowie mówi, że kto je ostatki ten jest piękny i gładki ;) A skojarzyło mi się omo , gdy patrzyłam na Twoje prace z resztek, końcówek. Piękne przemyślane prace!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe są Twoje prace, obdarowano osoba na pewno będzie szczęśliwa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Celu, podziwiam Twoje niewyczerpane pokłady kreatywności! Każdy detal, najdrobniejszy koralik dopasowany z innymi elementami, tworzy spójną całość i efektowną pracę. Powinnaś prowadzić sklepik z rękodziełem! Na pewno miałabyś wielu klientów, bo coraz więcej ludzi docenia pracę ludzkich rąk, oryginalność, nieszablonowość!
    Pozdrawiam weekendowo ;-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ludzie wolą tania chińszczyznę, rękodzieło nie ma szans. Jeszcze niczego nie sprzedałam, bo wolę się dzielić.
      Pozdrawiam.:)

      Usuń
  8. Zręczność rąk i pomysłowość no i artyzm.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, przykład, że z resztek i ścinek można stworzyć oryginalny bibelocik. Uwielbiam kształt serca:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże! jakie cudne zawieszki. Oglądam, oglądam i nie potrafię oderwać od nich oczu. Chylę czoło przed Twoją pomysłowością, oryginalnością i wykonaniem:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te prace, serduszka śliczne, ale zainteresowały mnie szczególnie te ramki do zdjęć. Nie przyszłoby mi do głowy, że można tak zaaranżować. Masz głowę pełną artystycznych innowacji, Celu.
    Przytulam serdecznie, Celu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne. Czy Możesz zdradzić mi jaki klej używasz do klejenia tych muszelek.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie fajne połączenie muszelek i koralików - prześlicznie to wygląda! Bardzo lubię styl shabby, zawieszki są cudne i takie romantyczne. Jak widać nawet z resztek można wyczarować coś pięknego:) Serdeczności Cecylko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje zawieszki są prześliczne, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka!
    Przypomniało mi się, jak dawno temu przekazałam worki niewykorzystanej wełny pewnej sprytnej istocie. W odpowiedzi dostałam komplet wydzierganych przez nią sweterków z postaciami z bajek. Dzieci były zachwycone, ja oszolomiona a włóczki wykorzystane.
    Niektóre istoty potrafią dobrze wykorzystać swoje talenty.
    Podziwiam Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, wymuskane ozdoby :) Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo pomysłowe serduszka ale moje serce skradły te ostatnie zawieszki. Cudo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie prezentują się Twoje zawieszki :D Najbardziej podoba mi się ta z drugiego zdjęcia :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawieszki prezentują nię niezwykle uroczo! Wszystkie serduszka piękne ale moje serducho skradło z błękitnymi koralikami❤
    Serdeczności!😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są, te z koronką w starym stylu bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget