Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

piątek, 19 grudnia 2014

Ozdoby w natarciu...

Witajcie. 
Kochani, skoro uporaliśmy  się z porządkami, teraz możemy poświęcić czas na przyjemniejsze czynności. Jeśli ktoś jest znużony tematyką świąteczną, lojalnie uprzedzam, że u mnie ta tematyka dominuje. W dalszym ciągu  między jednym i drugim wiankiem powstają choinki. Jeśli mamy ochotę możemy się pobawić w  samodzielnie robione stożki lub użyć gotowych styropianowych o różnej wielkości.
Pokazuję papierową choinkę zrobioną wg  przepisu Cat-arzyny, tylko w innym kolorze.


Kolejna choinka, bardzo prosta w  wykonaniu, do  stożka przyklejamy  pojedyncze łuski   od szyszek, ta choineczka ma 2 lata i ciągle trzyma się dziarsko.


Mój patent na kolejną choinkę jest też  bardzo prosty,  w miarę sztywny materiał (u mnie tzw. klejonkę) tniemy na paseczki, łączymy w pętelkę, sklejamy klejem, z zewnątrz dodajemy ziarnko kawy (jako szyszkę) lub dowolną ozdobę  i  przyklejamy do stożka. Powstaje bardzo naturalne drzewko.


Zamiast materiału można użyć papieru, zamiast pistoletem można przyklejać klejem.

 

Dopadła mnie chęć  na kolejny naturalny wianek, tym razem z jabłuszkami jako najważniejszymi komponentami, ma średnicę 37 cm.  Podkład powstał z pędów winobluszczu, którego mam pod dostatkiem.



 Powstało też  kilka mniejszych  prac z jabłuszkami. Widać chyba, że jabłuszka mną naprawdę zawładnęły i jak zawsze nie mogłam przestać, to jest prawie jak obsesja. Jeśli kojarzycie kołysankę Komedy z "Dziecka Rosemary " to dokładnie  tak samo na mój mózg działały w tym tygodniu jabłuszka. Czy Wy macie tak samo przy swoich pracach?



Te dwa nieduże wianuszki  zaniosłam do pracy, bo dzisiaj mieliśmy wigilię, spotkałam się z dawno niewidzianymi koleżankami i kolegami, dowiedziałam się, co u wszystkich słychać. Było bardzo miło i bardzo smacznie, a najważniejsze w takich spotkaniach jest to, że ciągle mamy tematy do rozmowy i wrażenie, że rozstaliśmy się przed chwilą.

14 komentarzy:

  1. Ślicznie u Ciebie......jestem pełna podziwu dla Twej inwencji i pomysłowości.
    Dobrego dnia ......u mnie słonecznie i mam nadzieje, że u Ciebie też......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kolejny dzień deszczowy, ale nie tracę nadziei na piękną pogodę w święta. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Widzę, że głowę masz pełną pomysłów, Celu:) Wszystkie prace urocze, a wianuszek z czerwonymi jabłuszkami i szyszkami , chyba najbardziej przypadł mi do gustu:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, bo ja myślę podobnie. Serdeczności.

      Usuń
  3. Przez dłuższą chwilę gapię się w każde Twoje zdjęcie i powiem Ci szczerze, że jesteś skarbnicą pomysłów.
    Wszystko jest takie piękne, w moich tonacjach i jedyne w wykonaniu. Choinki i wianuszki są prawdziwą ozdobą domu.
    Pozdrawiam serdecznie:)
    To są moje tonacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumieniec pojawił się na mojej twarzy, dziękuję, jesteś bardzo miła. Miłego oczekiwania na święta życzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Super....Bardzo pomysłowe...Uwielbiam takie rzeczy.....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Również pozdrawiam, miłych przygotowań życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Celo!
    dzisiaj przybywam z życzeniami , być może jutro nie zdążę.

    Białych myśli, lekkich jak puch, niech anioł przywieje z nieba.
    W blasku tajemnych Świąt wszystko sie rodzi na nowo,więc żyjcie zdrowo i kolorowo ! Wesołych Świąt Twojej Rodzinie, Bliskim i Tobie Celu życzę z całego serca.
    Całuję.
    Pozdrawiam światecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przywiał mi anioł nową istotkę w tę noc Bożego Narodzenia, czy może być większe szczęście.? Wszystkiego najlepszego życzę:-)

      Usuń
  7. Piękna jest radość w święta, ciepłe są myśli o bliskich. Niech pokój, miłość i szczęście dotyczy dzisiaj, Was wszystkich. Radosnych Świąt z marzeniami i pięknego Nowego Roku 2015 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pamięć i życzenia. Życzę wszystkiego najlepszego na Święta:-)

      Usuń
  8. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam prawdziwie magiczną noc, serdeczne życzenia szczęścia przesyłam:-)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget