Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

sobota, 31 października 2020

Spacerkiem

po moim młodym ogrodzie zaledwie kilka dni temu.  Jesień w tym roku jest piękniejsza od poprzedniej, dzięki częstym opadom deszczu roślinki wyglądają świeżo i zdrowo, nawet dorodnie. W moim ogrodzie jest kolorowo, może nawet bardziej niż latem.  Brakuje jeszcze kilku wysokich drzew, ale mam nadzieję, że szybko urosną i proporcje w ogrodzie się wyrównają. Zapraszam.

 

 



Po raz drugi zakwitły  kwiaty różowego przetacznika, obok gęsty rozchodnik w odmianie Mr Good Bood, za nimi hortensja Vanilla Fraise, cudowny dereń pagodowy variegata, a jeszcze za nimi hortensja Grandiflora przebarwiająca się na różowo. Cały jesienny spektakl.

Czy znacie mrozy?  Inaczej starce,  w tym momencie wręcz  świecą pobielona szarością.



Przebarwiają się klony, poróżowiały hortensje, anemony rozświetlają ponurość, a mój najpiękniejszy dereń pagodowy Variegata aż świeci bielą tegorocznych przyrostów. Trzmielina oskrzydlona przybrała różowe szaty.

Kochani, jak zwykle dziękuję Wam za odwiedziny. Moc serdeczności Wam przesyłam.:)))

19 komentarzy:

  1. Pięknie jest w Twoim ogrodzie jesiennie,kolorowo. Ogród daje wiele radości o każdej porze roku😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wygląda Twój jesienny ogród. Och! jaki on jest teraz różnorodny i przebogaty o każdej porze roku. Zachwyca każda roślina, każdy zakątek. Cecylio, czy ja dobrze widzę? przez ogród przeszedł już przymrozek? Wszystkie Twoje zdjęcia budzą zachwyt!!!
    Zdrowej, relaksującej niedzieli.
    Ślę moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak przepięknie! Wspaniały masz ogród, zachwycający o każdej porze roku :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mawiam, że jesienią jest bardziej kolorowo niż latem. Ludzie zawsze dziwnie się na mnie patrzą wtedy. To jesienią właśnie chadzam najczęściej do ogrodów botanicznych, do arboretów itd., bo jest najcudowniej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest Twój ogród i bardzo miło się spaceruje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajkowy ogród, samo piękno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie nie lubię jesieni, bo zmarzluch straszny jestem i ciągnie mnie do słoneczka, ale widzę i doceniam jaka potrafi być piękna <3 Masz wspaniały ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjatkowo piekny igrod jesienny, wiec moze zachwycac nawet kiedy juz wiosna i lato sie skonczyly. Slicznie, kolorystycznie tez bardzo atrakcyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogata galeria barw w Twoim ogrodzie!😍 U nas jest dość ciepło jak na koniec października i deszczowo więc jeszcze trochę poczekamy na takie przymrozkowe piękności! Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Celu, z ogromną przyjemnością pospacerowałam po Twoim jesiennym ogrodzie. Kocham tę porę roku, a u Ciebie naprawdę jest co podziwiać. Kolorowo i pięknie. Dziękuję za miłe doznania <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie , barwnie w tym Twoim ogródku, Celu. Widzę rozchodniki bordowe. To mój nowy tegoroczny nabytek. Niestety te różowe wyjątkowo w tym roku miałam mizernr. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Celu, nawet jesienią Twój ogród czaruje! Pięknie się przebarwia, jedynie liatra, którą wypatrzyłam na jednym ze zdjęć już przygotowana do zimowego snu. Reszta roślin jakby wbrew zbliżającym się chłodom, dumnie stroi się i zdobi otoczenie.
    Przesyłam moc pozdrowień.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki cudny jesienny spacer, aż trudno uwierzyć, że w tak niedługim, jak na ogrodowe standardy, czasie udało Ci siē wyczarować taką przestrzeń. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Slicznie jest w twoim ogrodzie! Zeby nie pogoda to bym chyba wolsla taka kolorowa jesieni niz wiosne ;) ...chodz u mnie pare dni temu bulo prawie 16 stopni w nocy(u nas czasem latem jest zimnij)...no i niektorzy nie wierza ze klimat nam się ociepla ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj. Twój ogród mnie zauroczyl.Ciekawe zestawy roślinek pozwalają zachwycić się barwami jesieni. Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie przebarwia się twój ogród :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój ogród jesienny jest cudowny, magiczny. Zachwycam się każdym zdjęciem.:)
    To prawdziwa uczta dla oczu. Dziękuję za te doznania.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie jest w Twoim ogrodzie, hortensje bukietowe to moje ulubione krzewy.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Światło i ten lekki mrozik, wraz z pięknymi roślinami, dają wspaniały spektakl. Ogród masz piękny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget