Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

środa, 5 lutego 2020

Jeszcze raz

 o łapaczach, bo obiecałam kiedyś napisać o kolejnym pomyśle na wykorzystanie serwetek.  Mam kilka pięknych serwetek od moich blogowych koleżanek, ale wyjmuję je od wielkiego święta, bo szkoda mi takich śliczności  na łapacze. Dotykam je delikatnie i myślę sobie ile pracy kosztowały i myślę z czułością o ich autorkach.
Z serwetek dawno kupionych zrobiłam kolejne łapacze i wykorzystałam  pomysł podpatrzony na Pinterescie. Dokupiłam  kilka bambusowych obręczy,  dobrze naciągnelam serwetki i obcięłam ich nadmiar po złożeniu dwóch części obręczy.  Połączyłam je dość luźno i  kilka tak spreparowanych serwetek  powiesiłam na ścianie.  Bardzo mi się spodobał ten pomysł, bo można tę kompozycję różnie wieszać i za każdym razem uzyskać nowy efekt.



Musiałam jeszcze sprawdzić, jak to będzie wyglądało na oknie. Przykleiłam do szyby kilka okrągłych przylepcow z haczykami i na nich zawiesiłam  łapacze. W takim stanie pozostaną na oknie, aż mi się znudzą...

 
Skoro piszę o  robótkach ręcznych, to pochwalę się jeszcze świątecznymi poszewkami, które uszyłam z bardzo kolorowegoe energetycznego  materiału, który poprzednio  służył  jako zasłony.  Nie użyłam guzików ani zamków,  uszyłam je na zakładkę.:))



Kochani, przesyłam Wam życzenia miłego tygodnia.  :)) Trzymajcie się cieplutko...

24 komentarze:

  1. Jak cudnie u Ciebie...:) Rewelacyjny pomysł na wykorzystanie serwetek.:) Lubię takie klimaty. Pozdrawiam i życzę tylko dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz takie klimaty da proste do zrobienia, zachęcam.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  2. Celu, Twoje serwetkowe kompozycje są cudne:)
    Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Może zgapię ... gdzieś mam stare tamborki ... tylko gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie delikatne i zwiewne "łapacze" najlepiej wyglądają na oknie ! Gdy jest ich kilka efekt jest lepszy. Poduszki - wyglądają świetnie !!! W minione święta pierwszy raz nie uszyłam poduszek, choć wcześniej właśnie na święta to robiłam. Też lubię szyć zamknięcia poszewek "na zakładkę". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, okno wygląda fajnie i inaczej.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  5. Super się prezentują, magicznie. Poszewki również piękne. Jakoś tak jest, że co Ty pokażesz, to mnie się podoba, chyba mamy podobny styl, podobną wrażliwość na piękno. :) Robisz zdjęcia niesamowicie eleganckie i zawsze jakoś tak myślę: zdjęcia pełne elegancji i nastroju. Podoba mi się Twój styl od początku, inspirujesz mnie.:))) Miłego dnia dla Ciebie tego i kolejnego i tego za kolejnym. hehe Uściski. :)) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje komentarze są zawsze inspirujące. Miłych dni Ci życzę.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  6. Romantycznie bardzo, można popatrzeć w okno i pomarzyć, tym bardziej, że i za oknem widok piękny. Z maszyną do szycia jakoś nie umiem się zaprzyjaźnić więc podziwiam. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z czasem poznasz tajniki maszyny do szycia, bo ciągle rozwijasz swoje talenty.
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  7. Tak się zastanawiam, czy te obręcze bambusowe to nie tamborki?
    Ja nie mam zdolności takich, jak ty do jakże pięknych rękodzieł, ale umiem docenić Twój kunszt. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy możesz sobie wyobrazić, że nie mogłam sobie przypomnieć tej nazwy tamborek? Stąd wyszły obręcze:)))
      Pozdrawiam.:))

      Usuń
  8. Wspaniały pomysł na dekorację:))podusie śliczne:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Łapacze są przepiękne, bardzo mi się podobają w takim delikatnym, przyjemnym wydaniu. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały pomysł. Podobają mi się w obu wydaniach. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja takie połączenie kilku łapaczy w oknie. Oryginalnie i pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. If you're trying to lose fat then you absolutely need to try this totally brand new custom keto diet.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional chefs have joined together to develop keto meal plans that are productive, painless, economically-efficient, and enjoyable.

    Since their first launch in January 2019, hundreds of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a certified keto diet can offer.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones given by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne łapacze snów, pięknie prezentuja się i w oknie i na ścianie. Poduchy odlotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne serwetki <3 czy też łapacze. Niedawno szukałam takich.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget