Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

wtorek, 24 grudnia 2019

W Święta bez pośpiechu...



Niech te piękne Swięta Bożego Narodzenia staną się źródłem
 samych miłych chwil, życzliwości i radości. 
Jeśli czekacie na piękne prezenty to ich  Wam życzę, 
jeśli macie marzenia - niech Wam się spełnią,
 jeśli narzekacie na nawał pracy,
 po prostu siądźcie wygodnie i odpocznijcie.
Nie dajcie się troskom, cieszcie  się tymi pięknymi świętami...

 



Kochani, czasami nie miałam czasu, żeby na czas złożyć wszystkim odwiedzającym Bibelotekę  świąteczne życzenia, ale z czasem  usprawniłam wszystkie domowe przygotowania i mam chwilę, żeby Was odwiedzić.  Staram się żyć bez pośpiechu.
A że zdjęcia mogłyby  być bardziej dopracowane ?- trudno. Za rok będzie lepiej. Ozdoby świąteczne już lekko opatrzone?- trudno.  W następnym roku zrobię nowe. Pogoda fatalna ?-trudno, może zdarzy się cud i w następnym roku będzie mróz.
Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego co najlepsze, dziękuję za życzenia już złożone i moc serdeczności Wam przesyłam.:))




10 komentarzy:

  1. Kochana, dziękuję za tę mądrą radę. Własnie usiadłam, i odpoczywam. Dziękuję za życzenia i spieszę, aby przed gwiazdką jeszcze zdążyć.
    Miłości... miłości... i miłości - nie tylko w święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny post, ogromnie ważne słowa, zapamiętam i bardzo za nie dziękuję. Ja lubię Twoje zdjęcia, Twoje ozdoby i ogólnie to, co widzę na twoim blogu. <3 Nie ma śniegu, u mnie pada deszczyk, ale co tam. Najważniejsze mam ze sobą i tylko to się liczy. Dziękuję, że jesteś. Bardzo mocno życzę Ci szczęścia, by przepełniało Twoje serce nie tylko w święta, a jak najczęściej tylko się da. Życzę zdrówka, życzę tego, czego potrzebujesz, o czym marzysz. Najserdeczniej pozdrawiam, tulę, uśmiecham się do Ciebie i dziękuję za ten post. :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie napisane...
    Zdrowych Świąt, wesołych i spokojnych... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech cud Betlejemskiej Nocy trwa wiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie udało mi się usiąść i odetchnąć głęboko, od jutra z pewnością czas będzie płynął chociaż odrobinę wolniej:-) Pięknych i Radosnych *Świąt* dla Ciebie i wszystkich bliskich Twojemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie również pięknych i radosnych świąt:)))życzenia przekaż także swoim bliski:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny post.
    Zdrowych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny post!

    Droga Cecylio!
    Przesyłam Tobie i Twojej rodzinie najcieplejsze życzenia bożonarodzeniowe. Mam nadzieję, że te święta są radosne i przepełnione spokojem.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magicznych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia,
    pełnych zapachu choinki i pierników oraz dobrych dni w Nowym Roku !

    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych i rodzinnych świąt w atmosferze błogiego odpoczynku i przy dźwiękach kojących kolęd. Serdeczności świąteczne!🌲❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget