Nie mam konta na FB i nie prowadzę żadnej sprzedaży.

niedziela, 25 marca 2018

Czas na jaja.

Cześć, kochani! 
Kiedy mam wolną  chwilę  dłubię przy jajkach,  czy też w jajkach, w końcu Wielkanoc coraz bliżej. Tym razem dwa rodzaje decu na gęsich  jajach. Pierwszy  dekupaż, którego bałam się jak ognia, czyli od wewnątrz. Nie taki diabeł straszny, efekt jest szybki, a  jajka sprawiają wrażenie, że  naprawdę są z  porcelany. 
Jeśli serwetkę wytniemy porządnie, wystarczy ją ładnie przykleić, przejechać lakierem dwa razy, potem białą farbą (kolor farby musi pasować do wzoru), za każdym razem poczekać, aż wyschnie. Sklejamy i mamy gotowe błyszczące jajeczko. Hurrraaa! Właśnie tak się cieszyłam przy pierwszym.
Wzór wykorzystałam już kilka lat temu, kiedy ozdabiałam jajka gęsie, bardzo Wam się  wtedy podobały. Po kilku latach widzę, że dekupaż na gęsich jajach lekko pożółkł, zobaczę, czy decu na akrylach sprawi się lepiej, bo jaja wyglądają dużo lżej.






Każdego roku uczę się nowych technik, oczywiście samodzielnie, często najlepszą nauką jest podpatrywanie, jak to się robi? na innych blogach. Techniką decoupage  ozdobiłam już wiele gęsich jaj, a w tym roku zachciało mi się jaj paćkanych, trudno mi znaleźć inną nazwę.  Nakleiłam wzory z papieru ryżowego, lakierowałam i ciągle "ulepszałam."  Nie dość, że próbowałam dodać tło, to jeszcze pokropiłam kropkami, dodałam napisy i takie mazańce powstały. Co prawda najbardziej lubię czysty decoupage, bez ozdobników, ale i na te jaja znajdę miejsce. To, co bardzo mi się spodobało u blogowej koleżanki (niestety, nie pamiętam u której) to sposób na zawieszki, które powstały z zawieszek do bombek, wystarczyło je rozprostować, dopasować kształtem do obłości  jajka, lekko przemalować, żeby nie raziły złotem i gotowe.





Kochani, dziękuję Wam za odwiedziny.  Nowych obserwatorów witam cieplutko i z radością.
Przyjemnego tygodnia Wam życzę.:))



28 komentarzy:

  1. Piękne jajka-pisanki:))) A "paćkane "pisanki kolorowe- ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem cudowne jajka.Ja ta techniką zrobiłam pierwsze pisanki .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, uświetnią nadchodzący czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te niebieskości :) Te na bogato też fajne, ale te niebieskie mnie zauroczyły. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajka ale te z niebieskim wzorem są naj..... i faktycznie wyglądają jak z porcelany:))):))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne. Ja myślałam, że są z porcelany. Podziwiam talent:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nigdy nie zapałałam miłością do samodzielnego zdobienia techniką decopagu. Próbowałam wiele razy, ale ciągle nie iskrzyło;-) Za każdym razem kiedy widzę tak piękne zastosowanie tej techniki znów mam ochotę spróbować... Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się wszystkie Twoje jajka, ale pierwsze z niebieskim wzorem są dla mnie bardziej urocze. Podziwiam Cię za wykonanie. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każde piękne, prawdziwe dzieła sztuki. Podziwiam zręczność:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam te Twoje jaja w każdej odsłonie piękne ! Zdolnaś kobieto niesłychanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Celu, jajka są po prostu zachwycające, podobają mi się bardzo :D Dekupaż to dla mnie całkowicie obca metoda, nigdy nie próbowałam i raczej nie spróbuję, ale pracami się wciąż zachwycam :D
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te jajka są wspaniałe :))) Najbardziej spodobała mi się wersja z ptaszkami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam bardzo ciepło w ten chłodny marcowy poniedziałek przepiękne są te twoje jaja takie delikatne miło na nie patrzeć także święta będziesz mieć istnie jajeczne w cudnym klimacie Pozdrawiam i życzę mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych w prac

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie, dosłownie wszystkie jajeczka mi się podobają. Przyglądałam się i podziwiałam. Wszystkie są wspaniałe. Nie jestem pewna, czy te z ptaszkami to moje ulubione, bardzo staram się wybrać ulubione i chyba to będzie właśnie to. Patrze na nie i patrze, co chwile zaglądam, nawet pisząc teraz te słowa. hehe Z taką radością i baśniami z dzieciństwa to jajeczko mi się kojarzy. <3

    Bardzo mocno życzę Ci wspaniałych, radosnych, przepełnionych miłością i zdrowiem dni. Przytulam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie jajeczka piękne, ale niebieskie są urocze i takie stylowe. Dużo radości w ten świąteczny czas! Pozdrawiam. Jola :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś mistrzynią decu. Ja na tej płaszczyźnie totalnie poległam.
    Mam do Ciebie prośbę, czy możesz udostępnić komu i gdzie się da ten
    link:
    https://pomagam.pl/operacjeAzora
    Napisałam u siebie posta na ten temat.
    Buziaki wiosenne:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cecylio,
    niebieskie jaja są przepiękne.
    Jestem nimi oczarowana.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne jajeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. The eggs are gorgeous!!

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach!....

    I storczyk cudnie kwitnie....ładne okno....

    Pozdrowienia przesyłam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Celu cudowności stworzyłaś!!! Co jedno to piękniejsze!!! Storczyk ślicznie zakwitł Ci na święta:). Ściskam serdecznie i pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne jajeczka :D cudowne są! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne jajeczka, pięknie i precyzyjnie wykonane ale z Tobą najbardziej mi się kojarzą te błękitne😍
    Pięknych chwil w gronie rodzinnym na ten świąteczny czas, radosnego Alleluja i mokrego poniedziałku 😉 Wesołych świąt 🐣🌷🐰🐥

    OdpowiedzUsuń
  24. Droga Cecylio!
    Obfitości, nadziei i miłości.
    Życzę Tobie i twoim Bliskim Wesołych Świąt Wielkanocnych!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie jak wiszą te jajka razem- taka wiązanka jajek wygląda bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne. Te niebieskie są urocze i moim skromnym zdaniem najładniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam
    Piękne prace, jajka niebieskie bardzo delikatne i tworzą świetne dekoracje. Pozostałe też znakomite.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzecy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

//Pinterest widget